|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charlie Kilo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 29-Marts-2008 kl. 22:06 |
Jeg har et par disney film på blu-ray som jeg gerne have lavet en back up på DVD, så børnene kan få glæde ad dem på deres egen DVD afspiller. Kvaliteten er ikke så afgørende og det eneste der er nødvendigt at have, er det danske lyd spor. Er det overhovedet muligt at komprimirere en Blu-ray film til DVD? Hvilke programmer er påkrævet og hvilke step og forholdsregler skal der tages
|
|
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Held og lykke med det - du kan hygge dig med dette til at knække drm-beskyttelsen http://forum.slysoft.com/showthread.php?t=14787 Og bagefter når du har rippet skiven kan du gå i gang med dette: http://www.cyberlink.com/multi/products/main_3_ENU.html
Jeg gætter på det er pænt besværligt. Faktisk så besværligt at det nok havde været noget lettere (og billigere, da du jo skal betale for softwaren til at tage "back-up" ![]() |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ikke for at nævne Men du kunne jo købe et bd rw drev , og tilhørende skiver
mener du kan få et for 1500,- men skiverne koster over 100,- stk mener jeg og hvordan vil du få komprimeret bd til dvd, der kan du ud og finde dig et specielt convert program...."!! så det billigere at finde filmne brugt eller som sagt købe fra nye... som tilstanden er lige nu |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Charlie Kilo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Grunden til at jeg ikke vil lave back up på BD er den at ungernes DVD og PS2 maskiner ikke kan afspille BD. Jeg har AnyDVD så det er ikke et problem at få den rippet. Det er skridtet videre jeg er lidt i tvivl om. Kan DVDshrink evt gøre det?
Jeg ser dit point med at købe på DVD til ungerne, men jeg synes det er en udsøgt fornøjelse at se Ratatouille på BD - specielt når den kun koster 199 DKK - så det er også lidt til mig selv ![]() Er der en konverterings/komprimerings funktion i Power Producer - jeg er i tvivl? |
|
|
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Det bliver overdrevet besværligt at backuppe, + det kræver jo også at du har et BD drev til din computer for at du kan læse skiverne. Der er jo også download veje, det er vel næppe ulovligt når nu du ejer BD udgaven. |
|
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Joh, det er ifølge vores forskruede lovgivning ikke tilladt. Husk også at hvis du bruger peer-to-peer til download (bittorrent osv.), så uploader du tit mindst lige så meget som du downloader (og så bliver det endnu mere ulovligt, da du ikke bare henter til dig selv, men distribuerer de ulovlige data videre til andre!) ![]() -Kent |
|
![]() |
|
cpedesign ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Du kan jo bruge en dvd recorder hvis du har saadan en
![]() Tror ikke en PC kan goere det hurtigere end filmens spilletid |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Er der ikke macrovision på en Blu-Ray afspiller? Hvis der er kan man ikke kopiere til en dvd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |