Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
manke
Bruger
Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
|
Emne: surfing Sendt: 20-Marts-2008 kl. 19:33 |
Hej. En gammel nisse har lige et sp. : En PS3 kan "gå på nettet" men er den god nok til alm. dagligdags surfing. Ikke noget avanceret, men bare "tidsfordrivs surfing" ?
|
 |
KasperC
Bruger
Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 61
|
Sendt: 20-Marts-2008 kl. 22:48 |
Et kort svar. Jep, på et LCD tv.
|
Med venlig hilsen
Kasper C
Panasonic 42px70 | Playstation 3
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 04:58 |
lcd tv? sidst jeg surfede på nettet via mit plasma lagde jeg ikke mærke til at det sprang i luften eller lign., som skulle gøre det ikke-egnet til at surfe på nettet ?_?
hvis det burn-in du snakker om, så ska man da efterhånden have en gammel sag af et plasma og bruge 5 minutter på at læse hvert ord mens man surfer for at det skulle ske *skeptisk blik*
|
 |
-claus-
Guld medlem
Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 11:16 |
Du kan sagtens surfe både med og uden usb-keyboard/mus. Men du kan ikke afspille medier som f.eks netradio og tv fra dr's hjemmeside. Samt spille flash spil. Der kan måske være undtagelser, men der er ikke lykkedes for mig endnu.
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 11:32 |
|
 |
MortenKBH
Guld medlem
Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 11:45 |
Jeg har problemer med at logge på f.eks min e-mail konto , eller facebook. Homepage hvor der skal bruges password - hvad gør jeg forkert ???
ellers virker den fint på youtube og andre homepage
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53
NAD 356 BEE med indbygget DAC
Sonos Connect
B&W DM685
|
 |
efterz
Junior bruger
Oprettet: 07-Marts-2008
Point: 42
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 12:01 |
Den nye firmware 2.20 som Sony har annonceret vil også indeholde en opdatering til web browseren. Håber den bliver meget bedre
|
Jonas
|
 |
KasperC
Bruger
Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 61
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 13:26 |
Det jeg mener med LCD vs. Plasma er, at et LCD står ganske skarpere når det er "browsing" Lidt som når man slutter sin PC til.
|
Med venlig hilsen
Kasper C
Panasonic 42px70 | Playstation 3
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
|
 |
manke
Bruger
Oprettet: 08-September-2006
Point: 98
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 13:44 |
Tak for svarene indtil videre. Grunden til jeg spørger er at "huset" kun har en PC. det gør, at der oftest er kø til alm. internet surfing  . Så var det jo en økonomisk OK løsning med en PS3 hvis man kunne surfe, se film og spille (har dog en XBOX 360) og så er det jo bare at spare op til et LCD-TV så blue-ray kan udnyttes.
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 14:16 |
manke skrev:
og så er det jo bare at spare op til et LCD-TV så blue-ray kan udnyttes. |
der er vidst noget misforståelse igen  eller måske jeg bare er flue knepper? men plasma tv kan også "udnytte" blu-ray, folk får det til at lyde som om at LCD er et krav til web surfing og til blu-ray afspilning på ps3'en - det går ikke
|
 |
mlun
Bruger
Oprettet: 04-Februar-2005
Point: 157
|
Sendt: 21-Marts-2008 kl. 14:59 |
Du skal efter min mening ikke købe en PS3 med det primære formål at bruge den til surfing. Browseren er mildt sagt dårlig, og bare det at skrive en url ind er noget bøvl, og oveni er den ulideligt langsom. Regn også med at du skal sidde forholdsvis tæt på skærmen for at kunne læse teksterne.
Man kan smide en Linux på (YDL), og så bruge en almindelig Firefox, men så skal der bootes frem og tilbage mellem Linux og Game OS. Og hvem gider lige det når lysten til at surfe lidt komer over en? Jeg har installeret YDL men bruger det aldrig af samme årsag.
Så mit håb er at der på et tidspunkt sker en opdatering af den indbyggede browser til noget brugbart. Der er annonceret en hastighedsforbedring i frimware 2.20, men næppe noget der gør oplevelsen ret meget bedre.
|
 |