|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
jonasag ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 14-Marts-2008 kl. 12:27 |
|
Inspireret af denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20337& KW=flotteste&PN=0&TPN=1 Kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvilken Blue-Ray film der i jeres øjne er den flotteste? Handlingen er underordnet. Eller kan HD-DVD kvaliteten direkte overføres til Blue-Ray titlerne? |
||
![]() |
||
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Jeg sad og så Hitchhikers Guide to the Galaxy i går, og må indrømme at den visuelt er en af de flotteste jeg har set. Ellers kan jeg anbefale 3:10 to Yuma og Bladerunner.
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Jeg kan KLART anbefale Ratatouille .... farverne og detaljerne i overflødighedshornet af CGI, står knivskarpt.
|
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Jeg må indrømme, at Pirates 3 ser utroligt flot ud. jeg er stor fan af Hitchikers guide.. men filmatiseringen er nok det skammeligste gang bras i forhold til bogen. Den er virkeligt slem. Den kommer ALDRIG i min afspiller igen |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
Celine Dion - Live In Las Vegas: A New Day, og især disk 2 |
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
At den ikke er god i forhold til bogen kan vi godt blive enige om, men visuelt synes jeg den flot. |
||
![]() |
||
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
|
Helt klart Pirates eller Die Hard
|
||
![]() |
||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
Med Die Hard mener du forhåbentlig Die Hard 4.0 - 1'eren og 2'eren er absolut ikke nogen sublim oplevelse. Ellers går min stemme også til Ratatouille, den er simpelthen et teknisk vidunder. |
||
![]() |
||
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Ratatouille :)
|
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Jeg har ikke set hele filmen endnu, men jeg synes at The Prestige er en af de flotteste, og jeg har også Pirates.
|
||
![]() |
||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Fantastic 4, rise of the silver surfer og Spiderman 3.
Den gamle klassiker: Nærkontakt af 3. grad efterlod mig med åben mund, og en super wow effekt, at en film der er 31 år gammel kan se så fantastisk ud gør at alle skal eje en Blu-ray afspiller på et tidspunkt ![]() Se den |
||
m.v.h
John Winther |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Der findes mange sindsygt flotte Blu-ray film, jeg kan yderligere nævne "The Bridge to Terabithia" og "The Simpsons Movie" den sidste ser ud som om den er malet på væggen. Derudover er der formodentlig kommet endnu én til samlingen af meget flotte Blu-ray film nemig "I, Robot":
the Blu-ray edition of 'I, Robot' quite simply delivers one of the best transfers I've ever seen.
Redigeret af Iron Man - 14-Marts-2008 kl. 21:20 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |