|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 11-Marts-2008 kl. 22:45 |
Hej allesammen. Jeg har hentet nogle små HD demo film fra nettet (Lovligt selvfølgelig) Men det er MOV filer og AVI filer, og hvis jeg lægger dem over på en USB fra min bærbar og sætter den i PS3'en, så kan den ikke finde dem. Så jeg hentede et konverterinsprogram, som lavede dem om til VOB filer. Så nu kan jeg godt se dem på min PS3, men nu er de jo ikke i HD mere. Korte af det lange. Er der ikke en måde jeg kan lægge HD film fra min bærbar over til min PS3 på via USB? På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Nkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Er der ikke nogen, der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Tålmodighed er en lyd
![]() Du har hentet nogle HD film og du døjer med de bliver scalet om - har du et link til en af disse filer - de fleste mov/quicktime film er rent faktisk bare mpeg4/h264 film som er pakket ind. Så de skal bare have fjernet "indpakningen" så kan PS3'en spille dem uden videre. Gå altid efter mpeg4/h264 film til PS3'en eller divx |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
![]() |
Her er linket http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/ Hvad er det du siger jeg skal gøre? |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen, som kan hjælpe? Redigeret af Nkaj - 13-Marts-2008 kl. 16:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |