|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan R ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 11-Marts-2008 kl. 17:29 |
jeg vil gerne kunne se dr.dk på min ps3er eller klovn fra tv2. jeg har sat Windows Media Player op og kan se den men jeg kan ikke få den til vise net tv live Er der nogle der kan hjælpe Tak |
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Hvordan sætter du Windows media player op på din ps3 ?
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Det kan ikke lade sig gøre umiddelbart.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
det vil jeg også godt vide
|
|
![]() |
|
Rytlig ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
En besværlig og upraktisk måde er at manuelt tilføje links til de klip man gerne vil se. I TVersity kan man tilføje video urls, og derefter afspille dem på PS3. Når man starter et klip fra dr tv på ens computer, kan man højreklikke på videoen og kopiere linket - hvilket som sagt ligges ind i TVersity. Jeg har selv gjort dette et par gange, og det virker sådan set ganske fint.
Den indbyggede browser i PS3 virker desværre ikke med dr's videoplugin, så den metode er udelukket. |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Man kan også vente et par dage, så skulle PS3 gerne få mulighed for at streame video med den nye opdatering der skulle komme :-)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Man behøver nu ikke at gøre det manuelt. Her kan scriptet my DRTV også være ret praktisk. Det er oprindeligt lavet til at fungere sammen med MCE og Media Portal, men det fungerer også fint med TVersity. http://mydrtv.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Har lige testet kort, kører du bare .vbs filen og lader den hente alle .asx filerne og tilføjer så hele overbiblioteket til tversity som et alm dir med film/musik/whatever? Synes nemlig ikke helt mit virker, men det kan også være pga alkohol at mine evner ikke helt er i top :) |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Kan ikke lige huske om TVersity har understøttelse for .vbs. Jeg får den til at lave .pls filer i stedet for, da jeg bruger Media Portal på min HTPC. .pls virker i hvert fald.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |