|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Finn12 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 10-Marts-2008 kl. 23:04 |
Hej Vi har bygget til og skal nu finde ud af hvad vi skal have af udstyr. Vi skal bruge en surround receiver og et sæt højttalere 5.1 til et rum på 50 m2. Eneste krav til højttalerne er at front- og baghøjtalerne skal hænge på væggen. Systemet skal dels bruges som hjemmebiograf, så receiveren skal have HDMI-tilslutning, og som festsal. Vores drenge er 14 og 12 år så det varer jo ikke forfærdelig længe inden de vil holde en enkelt fest eller 2 så det skal også være sådan at systemet kan levere et lydtryk så det ikke kommer til kort når de skruer op. Jeg tror at receiveren skal være Onkyo TX-SR605 men hvilke højttaler skal jeg vælge? Har nogen et godt bud på noget der kan opfylde vores ønsker? Vi ønsker ikke at bruge mere end omkring 10.000 på højttalerne - pengene er brugt på byggeriet Højttalerne må gerne være brugte. Med venlig hilsen Finn Redigeret af Finn12 - 10-Marts-2008 kl. 23:10 |
|
Mvh Finn
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
I små højttalere er KEF noget af det der er mest effektivt og koster heller ikke en bondegård.
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
yep , så skal du købe Kef 5005.2 fra tyskland , da du skal spille en 50 kvm stue op tror jeg ikke 2005.2 er nok..
så 5005.2 og min onkyo705 her er link ti et sæt i tyskland... link Redigeret af henrik-t - 11-Marts-2008 kl. 06:59 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
well, min stue er ca. 35 kvm. Der har jeg 4 stk. podspeakers hængende på væggen oppe under loftet, jeg synes de spiller ganske udmærket.
|
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! 50 kvm ER meget....tror jeg ville kigge på noget andet-evt noget B&W sammen med en "møgbjørn" af en sub. http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/bw_ pv1_subwoofer_sort.htm
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_m- 1_hoejttaler_soelv.htm
Lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Hvad med Focal JMlab´s Sib + Cub 2 som er på fælleskøb herinde for tiden? Nu har jeg ikke selv hørt dem endnu (kun bestilt) men de får jo kæmpe ros. Hvis subben ikke er nok er der også en anmeldelse omkring en mofo af en sub til rigtig billige penge. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg tror jeg ville kigge lidt på nogen af de surround anlæg Harbosound.dk har, de har virkelig overrasket mig positivt, og der kan du også få et komplet 5.1 surround system + dvd og forstærker til under 10.000kr. Det vil nok overraske.
|
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
Finn12 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej RuneH Hvor er anmeldelsen af af den sub du skriver om?
|
|
Mvh Finn
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Hej Finn12, du kan finde den lige her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1524&zoneid=1 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg ville benytte mig af fælles købet hvis jeg var dig
![]() |
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |