|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 04-Marts-2008 kl. 16:11 |
|
Min nuværende subwoofer fra Jamo syntes jeg har lidt problemer med at følge med og jeg overvejer derfor at give min Onkyo TX-NR905 reciever en lille gave i form af en ny subwoofer hvad giver det så mening at kigge efter? Pt. sidder jeg og kigger lidt på en B&W ASW855, men er der nogen herinde der har hørt den, er den overkill til rummet og er der alternativer der kan matche den i kvalitet indenfor ca. samme økonomiske ramme som jeg bør tage i betragtning? Rummet er på omkring 24m2 og man sidder ca. 3½ meter fra subwooferen som står til højre for lærredet. Systemet bliver primært brugt til film (action, krig mm) og i mindre grad til musik.
Redigeret af hedberg - 04-Marts-2008 kl. 16:14 |
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jeg kan kun anbefale Velodyne. Har selv en SPL-10 som jeg har købt brugt for 2500.- (koster vist omkring 10k for ny), jeg har haft den i 1,5 år og den skuffer mig stadig ikke
![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hvis du har mulighed for det, så byg en IB (infinite Baffled) SUB.
4x15" basser af rimelig kvalitet og en 100W forstærker så er du flyvende ![]() |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Vil tage et kig på dem. Takker. |
||
![]() |
||
![]() |
|
MJoh.. Er ikke så god til selvbyg. Dels er jeg pænt ringe til håndværk og WAF er også tilstede. Jeg er bange for at (mit) selvbyg generelt scorer lavt hos hende |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dagens Griner Tak for det..... Ja velvodyne SPL-10 / 12 , sikker vinner , hvis du kan skaffe en brugt til en god pris Redigeret af henrik-t - 05-Marts-2008 kl. 09:05 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Det kræver ikke de store håndværkerevner, og den fylder mindre end en SUB. WAF og SUB er som olie og vand, det kan bare ikke blandes |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |