|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wiik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 11-Januar-2008 kl. 15:19 |
Ville bare lige sige at jeg i dag har modtaget en multi region Sony BDP-S300 Blu Ray fra dvdirect.net. Den virker perfekt, kan spille både reg. A og B - samt DVD reg. 1 og 2. Har også software opdateret den uden problemer. Jeg havde ellers min tvivl om hvorvidt det ville virke, der er jo ikke andre der laver kodefri afspillere... Redigeret af wiik - 11-Januar-2008 kl. 15:19 |
|
![]() |
|
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
okay!!! Lyder fedt, hva har du måtte slippe for den? Jeg venter nemlig lige nøjagtig til de bliver kodefri...
![]() |
|
![]() |
|
wiik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
5000 kr. lidt dyrt, men alligevel pengene værd.
|
|
![]() |
|
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hva så virker den stadig upåklageligt...? Jeg spørger fordi jeg har ladet mig fortælle at blu-ray delen skulle låse når man sætter en ny film i med en anden region...Jeg håber at det er forkert.... |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jamen tillykke med den...kan snart heller ikke vente længere. Jeg ved bare ikke om jeg køber en PS3 nu eller venter til BD-live.
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
har du testet den med film som er låst til en bestemt region? der er jo adskillige region A film som også kan spille i region B afspillere, og omvendt ..
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var netop det jeg ville ind på. |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
BTW: fulgte der den her registrings CD LINK med så du kan få spider-man + pirates ved registring?
|
|
![]() |
|
![]() |
UPS! nu kom jeg lige til at bestille en (bare hos wupti.com), nu håber jeg konen bliver glad for den
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Dér kan du vel ikke få den kodefri?? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej den er ikke ikke kode fri, men jeg regner med at skifte den ud når der kommer nogle med BD-live. Så jeg må nøjes med det eller selv montere det kodefri kit.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay, men hvordan gør man det og hvor fås det henne...? har du nogle links? Kan godt være jeg spørger dumt... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |