Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
FilmSalgFreak
Super bruger
Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 487
|
Emne: Musik på PS3? Sendt: 23-Februar-2008 kl. 12:32 |
Når jeg vil lægge en cd ind på min PS3, så kan jeg ikke finde en sorteringsmetode, således at den lægger alle sange fra en blandet cd i en mappe. Har prøvet alle sorteringsmetoderne :-(
Hvis man feks lægger en eller anden dance cd ind med diverse kunstnere, så opretter den en mappe til hver kunstner med 1 sang i hver mappe.
Hvad er det lige jeg gør forkert?
|
 |
Jimmbo
Guld medlem
Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
|
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 19:05 |
Er det fordi du vil have alle dine sange i en lang liste eller ?
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
 |
Fisk123
Bruger
Oprettet: 30-November-2007
Point: 171
|
Sendt: 24-Februar-2008 kl. 11:40 |
Hvis du under "Gruppér indhold", vælger "Efter album", lægger den alle sangene fra en importeret cd i samme mappe. Under "Sorteret efter" vælger du "Albumnavn". For, at få dem sorteret efter kunstnernavn, er du nødt til, at gå ind og skrive kunstnernavnet foran albumtitlen - manuelt.(Vælger man under "Sorteret efter" "Kunstnernavn", bliver det noget værre rod, da den cd-info man importerer ofte er mangelfuld; f.eks. dukker "Various artist" tit op.) Dette gøres ved, at trykke trekant --> Information --> Album.
Det tager lidt ekstra tid, men så ligger dine cd'er også overskueligt. Du kan endvidere også downloade covers til dine cd'er - det ser rigtig blæret ud, når alle ens cd'er bliver vist med cover, når man bladrer dem igennem.. 
|
 |
FilmSalgFreak
Super bruger
|
Sendt: 25-Februar-2008 kl. 16:29 |
Fisk123 skrev:
Hvis du under "Gruppér indhold", vælger "Efter album", lægger den alle sangene fra en importeret cd i samme mappe. Under "Sorteret efter" vælger du "Albumnavn". For, at få dem sorteret efter kunstnernavn, er du nødt til, at gå ind og skrive kunstnernavnet foran albumtitlen - manuelt.(Vælger man under "Sorteret efter" "Kunstnernavn", bliver det noget værre rod, da den cd-info man importerer ofte er mangelfuld; f.eks. dukker "Various artist" tit op.) Dette gøres ved, at trykke trekant --> Information --> Album.
Det tager lidt ekstra tid, men så ligger dine cd'er også overskueligt. Du kan endvidere også downloade covers til dine cd'er - det ser rigtig blæret ud, når alle ens cd'er bliver vist med cover, når man bladrer dem igennem.. 
|
Tak for svaret. Hvis man selv har blandet en cd og brændt den og så vil lægge den ind på sin PS3, så kan man ikke få den til at lægge filerne i samme mappe ved at gøre som du skrev.
Du skriver også at man kan downloade covers til sine album. Nu har jeg lagt Anthrax - Persistence of Time ind på min PS3, men kan ikke finde nogle steder at downloade covers :-(
Er det noget man skal gøre manuelt og så overføre det til sin PS3 eller er der en funktion som med Itunes hvor den selv kontakter en database med covers?
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 25-Februar-2008 kl. 18:07 |
Er der andre der ikke kan få den til at danne lfe spor altså sw subwoofer, jeg får bare et 7+1 pcm signal ind hvor der kun er musik i de 2 frontkanaler, meget naturligt, men det ville være rart med noget bas i subben. Tilslutter jeg hdd til usb på receiveren er der intet problem.
|
SVP03
|
 |
Fisk123
Bruger
Oprettet: 30-November-2007
Point: 171
|
Sendt: 26-Februar-2008 kl. 10:00 |
FilmSalgFreak: Har du under "Gruppér indhold" husket, at vælge "Efter album"? Jeg har lige lagt en blandet brændt cd ind og alle numrene ligger i samme mappe..
Mht. covers så skal de downloades på pc og kopieres til ps3.
|
 |
FilmSalgFreak
Super bruger
|
Sendt: 26-Februar-2008 kl. 18:21 |
Hvad er bedst at importere sin musik i?
ACC, MP3 eller ATRAC?