|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Stkean ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 25-Februar-2008 kl. 11:27 |
|
Jeg har set at man nu hos TDC kan få 50.048/2.048 kbits/s for 549 kr./md. Nogen, der har erfaring med denne høje hastighed? Hvad får man efter jeres mening for pengene? Hilsen Stig |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
hvor ser du det henne ? (link, tak ... gerne små bogstaver |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Det var dælme ikke så lidt. Nu skulle det nok kune lade sig gøre at downloade hd film via xbox 360 live service når det kommer til DK. Mht dit spørgsmål om hvad man får for pengene, så vil jeg tro man får en 50mbit forbindelse |
||
![]() |
||
Stkean ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Jeg tjekkede rutinemæssigt den realiserede hastighed på min forbindelse og så at man kunne opgradere kraftigt http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_sh_pris Hilsen Stig hvor ser du det henne ? (link, tak ... gerne små bogstaver |
||
![]() |
||
![]() |
|
Meget vittigt - her en mandag formiddag... (Jeg har vist ikke fået tilstrækkeligt med kaffe til at kunne være med).
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Et krav om at bo på selve centralen eller inden for 50 m. |
||
![]() |
||
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|
Ja det er rigtig nok man kan få 50/2 mbit. Men det er jo ikek alle centraler der er udbyggede til VDSL som det hedder, og man kan kun efter hvad jeg har hørt få hele hastigheden hvis man bor inden for 1 km fra centralen. Men på sigt bliver centralerne jo at blive udbygget, så det kan lade sig gøre flere og flere steder, men hvis man kommer ud over den 1 km fra centralen falder hastigheden hurtigt, så når man er ude omkring 2-3 km fra centralen vil jeg gætte på at man er på samme hastigheder som alm. ADSL. Men nu skal det så også lige siges at største delen af folk ligger inden for 2-3 km fra centralen, og der er flere end der lige tror som ligger inden for 1 km. Km afstande jeg har skrevet med hvad der er mulig er ca. tal. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |