|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Sneijder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 22-Februar-2008 kl. 07:22 |
|
Hejsa alle folkens.. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til køb af et anlæg. Jeg er første gang's køber, ved ikke en dyt om lyden, men det skal bruges til ps3, musik, dvd, og tv til mig og min Kæreste. Vores stue er mellem 20 og 25 kvm, og det er faktisk lige meget, om det er brugt, bare det giver en rigtig god lyd. :) Vi har et buget på 6000.kr Håber i vil give os den hjælp vi skal bruge, for at finde vores Anlæg. M.v.H Sneijder http://peecee.dk/upload/view/99567 http://peecee.dk/upload/view/99568 http://peecee.dk/upload/view/99569 http://peecee.dk/upload/view/99570 Billede 3 det sorte bord i hjørnet skal væk og Tvet skal skifte ud med et Pioneer Updateret 22 Feb kl 13.11 Redigeret af Sneijder - 23-Februar-2008 kl. 13:11 |
||
![]() |
||
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
|
Er det både højtalere og reciever i er på jagt efter? I så fald tror jeg absolut jeg ville kigge på brugt. Har set flere anstændige anlæg på både QXL og DBA i den seneste tid. Specielt nu hvor flere bare må eje en reciever der kan afspille de nye formater selv om hverken film eller afspillere for alvor understøtter det endnu. Men hvis det skal være nyt kunne dette være en mulighed: Argon 5.1 Surround ht sæt 2.999,- Hos HiFi klubben Ved godt i så har overskredet jeres budget med en plovmand. Har ikke selv hørt Argon sættet så ved ikke hvordan de spiller men jeg er sikker på de de gerne sætter dem op så i kan høre dem inden køb. Alternative højtalere er Harbo Sound. Dem har jeg heller ikke hørt men de er billige og skulle spille godt til prisen. Men som sagt kan man komme en klasse eller 2 højere op hvis man kigger på noget brugt. |
||
![]() |
||
Sneijder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
vil det være bedre for jer hvis i så et billede af stuen?? |
||
![]() |
||
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
|
Det er en mulighed. Du kunne også fortælle om det skal være små eller store højtalere? Om det skal være surround eller kun stereo. Men der kan også sagtens være lagt i ovnen til en kraftig buget overskridelse hvis folk herinde for alvor begynder et komme med forslag. Det kan være svært at finde det hele til 6000,- uanset hvordan rummet ser ud. Derfor kan der måske også være en idé i at købe lidt af gangen og så tilføje enheder som i får skrabt penge sammen til. |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Enig med Balduric,
Man kunne starte med en god sur.reciever, og så bare købe højtalere til et stereo set-up, og så udvide senere hen. Rom blev ikke bygget på en dag... ![]() Men hvis i køber brugt, får i selvfølgelig mere for pengene! Med venlig hilsen ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
![]() |
|
er faktisk ligeglad om det er brugt :) er i tvivl om jeg har plads til store højtaler vil i se billede af stuen ?? |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Ja, bare smid det op, så ved vi da lidt mere omkring opsætningen og valget af komponenter....
![]() MVH |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Nu har jeg ikke så megen forstand på lyd mm. Men har investeret i en dejlig fladskærm, og dertil skal jeg have noget godt lyd. Har været ude og kigge på Samsungs TXQ120R eller TX500 som fåes til lidt under 7000 kr. Og så har jeg læst herinde, og mange nævner Denne denon receicer og diverse højtalere. Hvilket system ville give den bedste filmoplevelse efter jeres mening? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Altid en reel reciever og HT. Mange af de alt-i-et sæt syntes jeg ikke rigtig giver nogen god surroundeffekt. De er nogenlunde til musik og film med brag, men detaljeret og WAUW-effekten får man aldrig. Med venlig hilsen ![]() |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
||
![]() |
|
Til den størrelse stue behøver i ikke de helt store HT. Problemet er bare, at hvis man skal have små ht, der også spiller godt og har et stort og flot lydbillede - så koster de.
Her vil jeg anbefale KEF, eller endnu bedre Gallo. Anthony Gallo ht. er bare rigtig, RIGTIG lækre og spiller super godt. Tilgengæld koster de også lidt mere end jeres budget, og så mangler i en reciever... I jeg syntes i skal overveje at hæve jeres budget en smule, eller købe tingene hen ad vejen... Evt. købe en god reciever, og så et brugt sæt ht! ![]() Med venlig hilsen |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
||
![]() |
|
hva med en brugt Reciever ?? der er mange på den blå avis og her
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, men hvis i vil være fremtidssikret, så SKAL den have HDMI. Det er lige blevet standart, det er derfor der er så mange til salg. Folk vil af med deres gamle recievere fordi de IKKE har HDMI, og så risikerer de at komme til at stå skidt i fremtiden...
![]() |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |