recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WMP 11
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWMP 11

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tvolm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: WMP 11
    Sendt: 22-Februar-2008 kl. 19:29

Håber på lidt hjælp

Efter at have bøvlet en del med WMP 11, og en TVersity som der har drillet på trods af gantagne installeringer må jeg nok bare konstatere at WMP er hvad der skal bruges, MEN.

Det er lykkes mig at få min PS3 og PC med Windows XP home til kommunikere óver min lokale netværk, ikke trådløs, de er alle forbundet i en D-link HUB hvor ingangen benyttes til en bredbåndsforbindelse fra TDC som kommer fra deres 4-ports modem. Problemmet er bare at det ikke er 100% stabil + lidt problemer i WMP 11.

Det er ikke altid at de finder hinanden, hvad kan det skylles? Mit netværk er sat op efter alle kunstens reller iflg. windows lokale netværk opsætning.

Ligeledes kan jeg ikke få lov til at tillade min PS3 til at benytte WMP 11, inde under Biliotek => mediadeling =>, jeg kan se den, korrekt MAC adr. men jeg kan ikke få lov til at trykke på knappen tillad.

Ligeledes hvis jeg laver en søgning på det lokale netværk efter en enhed, dukker min PS3 heller ikke op.

Håber på at der er nogen der ude, som kan vejvise en ikke 100% kyndig PS3 person som jeg

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu