recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS 3 & Drevet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS 3 & Drevet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: PS 3 & Drevet
    Sendt: 21-Februar-2008 kl. 22:36
Jeg har tænkt mig at anskaffe en PS3 med 40 GB HDD.

Den skal selvfølgelig også bruges til at afspille Bluray film med.

Men der har jo kørt rygter engang at Bluray drevet er noget bras kontra de stationære maskiner. Drevet skulle larme og chippen i sig selv kan ikke hvise billedet fint og skarpt kontra en rigtig Bluray afspiller.

Hvad er jeres erfaringer med PS3 ??

En anden ting....den indbyggede HDD på 40GB hvad er ideen med den ?? Kan man evt kopiere sine købte spil eller film ned på HD og afspille uden brug af disk ??

Kan streame musik, film og billeder fra sin pc ??

På forhånd tak

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 22:57

Oprindeligt skrevet af yildizhan yildizhan skrev:

Men der har jo kørt rygter engang at Bluray drevet er noget bras kontra de stationære maskiner. Drevet skulle larme og chippen i sig selv kan ikke hvise billedet fint og skarpt kontra en rigtig Bluray afspiller.

Hvad er jeres erfaringer med PS3 ??

Løgn og latin....
Det virker fint, og ligger højt på hitlisten og gode BD afspillere, så det må være i en HDDVD forum , den historie kom fra..
PS3 har rigtig nok haft problemer med blæseren, men aldrig med drevet.

Oprindeligt skrevet af yildizhan yildizhan skrev:

En anden ting....den indbyggede HDD på 40GB hvad er ideen med den ?? Kan man evt kopiere sine købte spil eller film ned på HD og afspille uden brug af disk ??

Kan streame musik, film og billeder fra sin pc ??

de 40GB kan bruges til at lægge sin musik ind på, trailers,film...
du kan hente trailers og demo'r og opdatering til spil på nettet (de fylder godt, de nye spil).

Og ja, PS3 kører dine Divx via UPnP servers, som f.eks WMP11 i windows eller linux baseret servers..

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2008 kl. 23:42
Mine 2cent - jeg har set en del Blu Ray afspillere - PS3'en er klart den bedste i både hastighed og features.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 04:10
Med hensyn til lydniveuet, så skal jeg stort set stille mig lige ved siden af min PS3 (40 GB versionen) for at høre drev eller blæser - og det er vel at mærke selv om jeg muter lyden fra film/spil.
Den maskine er bare helt vidunderligt lydløs - uanset hvad man foretager sig med den. Især når man har været vant til en helt ustyrligt larmende XBox 360 (dog skulle det eksterne HD DVD drev til den maskine - jeg fik aldrig selv købt et - være betragteligt mere lydløst end det indbyggede DVD drev, hvilket jeg sandelig da vil håbe ).

Som pendec nævnte har nogle af de ældre 60 GB PS3 modeller vist været en smule støjende (vist mest blæseren, ikke drevet), men det skulle efter sigende være ovre med alle de nye 40 GB modeller.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 09:17

Jeg kan kun understøtte Miths oplevelse af lyden på PS3 40GB.

Jeg havde en 60GB tidligere og der er en verden til forskel støjmæssigt!

60'eren kunne jeg let høre når der var lyd på både film og spil, hvorimod at al lyd skal mute'es og jeg skal bevæge mig hen til maskinen, før jeg kan høre blæserstøj fra min 40'er

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu