recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2.1 lyd på Samsung 27"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2.1 lyd på Samsung 27"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
youtabe23 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: 2.1 lyd på Samsung 27"
    Sendt: 17-Februar-2008 kl. 23:49

Ja. Jeg købte for noget tid siden mit 27" LCD fladskærms HD-TV. Efter nogen tid er jeg begyndt at savne den gode lyd jeg normalt får fra min PC, der har et sæt Logitech x530 5.1 sat til.
Lysten til bedre lyd begyndte især her for en uge siden, hvor jeg købte en Playstation 3. Oplevelsen var slet ikke den samme, som i mine pc spil.
Så nu forsøger jeg at sætte mine højtalere til mit TV, men problemer er der opstået i forsøgene.

Jeg hverken har lyst eller råd til at gå ud og spendere penge på en forstærker, men vil i stedet bruge mit nuværende højtalersystem Logitech x530 til mit TV.

Jeg har følgene højtalersæt: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100094

Jeg har følgene TV: http://www.samsung.com/dk/products/oldmodelstvav/oldtv/lcdtv /le32s71b.asp

Jeg bruger normalt antennekabel til mit TV.
Jeg bruger HDMI kabel til min PS3
Og til min DVD maskine bruger jeg 3xPhono (Rød-Hvid-Gul kablet)

Hvad jeg gerne vil opnå, er at alt lyd skal gå igennem mit Logitech højtalersæt.
Den eneste måde jeg kan opnå dette på er ved at bruge minijack 3.5.

Hvordan får jeg gjort så ALT mit udstyr kan gå igennem mit Logitech højtalersæt?

Jeg har kigget på denne:
Link: Her

Redigeret af youtabe23 - 18-Februar-2008 kl. 00:02
Til top
rtoustrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2008
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2008 kl. 22:57
Skulle ikke være noget i vejen for den løsning, hvis du kun bruger din PC ELLER dit TV
Med Venlig Hilsen
Rasmus Toustrup
www.CCPS.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu