|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 17:05 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Nej, men jeg kan sige dominoeffekt.
![]() |
|
![]() |
|
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
hehe, jep - det ser ud til at jeg IKKE kommer til at æde min gamle hat.... et forsigtigt gæt..... HD-DVD melder ud at de gir op inden d. 31/4-2008
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
uff..... Så mangler de vist bare Circuit City "over there" så detailleddet effektivt lukket for HD-DVD, hvis det slutter derovre, så slutter det helt sikkert også i Europa. Min Blockbuster har i øvrigt lige fjernet deres HD-DVD hylde, det er kun lidt over 14 dage siden den blev sat op. Forhåbentligt gør de snart plads til flere nye Blu-ray film, træls de udlejet når man kommer Redigeret af Iron Man - 15-Februar-2008 kl. 18:16 |
|
![]() |
|
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Det var det, den tykke dame har sunget og hun hedder åbenbart Susan og er slet ikke så tyk endda (
![]() Hvis man vil være nogen form for mainstream i USA så sker det ikke uden Wal*mart. Redigeret af Darkwing - 15-Februar-2008 kl. 19:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |