|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 11:34 |
|||
Gentager måske nogle tidligere tråde.. Søger gode hjemmesider til køb af Blu-Ray Region B film.. Håber folk vil hjælpe mig og indlægge nogle gode forslag. Vil selvfølgelig helst undgå Told. Skriv ind og lad os få lavet en liste. På forhånd tak for hjælpen |
||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
||||
![]() |
||||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|||
Køber tit fra: Sendit.com
|
||||
m.v.h
John Winther |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
jeg køber også en del hos sendit, men der kan man godt komme til at betale told. denne her skal du ikke betale told hos, da de sender fra uk. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
tvit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|||
Jeg har kun været ud for det en gang, og det var fordi jeg bestilte 4 på en gang. Hvis i nøjes med en af gangen skulle der ikke ske noget. Jeg har trods alt handlet der i snart 9 år. |
||||
m.v.h
John Winther |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
.
Redigeret af flemming larsen - 14-Marts-2008 kl. 17:46 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja vi slipper nok ikke helt for det når vi køber udenlands |
||||
m.v.h
John Winther |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Amazon.co.uk denne er også toldfri. lad os nu få lidt flere ind, så vi kan få lidt oversigt over uk. det erjo meget rart sålænge at priserne er så høje herhjemme. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||
www.axelmusic.com - de film jeg lige har modtaget havde returadresse i Belgien, så inden for EU hvilket = ingen told.
|
||||
![]() |
||||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|||
www.hmv.co.uk .... men der ryger nogle gange told på. Ellers er www.amazon.co.uk et hit .. den er nemlig toldfri |
||||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hej tonnyb.
kunne du ikke tage og flytte de forskellige uk sider op i post et, og dele dem op, i måske told og ingen toldsider. så er det nemmere at finde rundt i. Redigeret af flemming larsen - 14-Marts-2008 kl. 17:47 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
ja der er mange at tage imellem.
nogen som kender de forskellige, og ved om der er told på? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
|||
Hej Folkens.. Giver det lige en eller 2 dage endnu, så skal jeg nok lave en liste af en eller anden art, hvor der er nogle ca. priser. Placering, told, fragtpriser osv. i. Giver lige et par dage mere til forslag, også laver vi sku en liste som er til at finde rundt i. Tak for forslagene indtil videre. |
||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |