|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 12-Februar-2008 kl. 19:19 |
Hej Jeg står og skal et smut til USA og havde i den forbindelse overvejet at købe noget Harman Kardon udstyr med hjem. Eller Jeg har faktisk bestemt mig for at det gør jeg. Har undersøgt med Told osv. Og der vil stadig være en pæn besparelse i forhold til havd det ville koste i EU. Jeg tror det bliver en H/K 247 eller 347, hvad vil i anbefale af de to eller andre? Endvidere ville jeg købe et par H/K 11 højtalere. Jeg ved godt at de fleste herinde nok mere er til Onkyo'erne men synes nu designet er på H/K side, og det er det jeg vægter højest. Den virker også nemmest at tilslutte/manual osv. Hvilket jo er en fordel når man ikke er så teknisk begavet. Er der andre ting end størm forhold og garanti jeg skal være opmærksom på?
MVH David
Redigeret af David84 - 12-Februar-2008 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Læs denne ret nye tråd : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35354& KW=usa+ |
|
![]() |
|
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Tak for det men det er stadig ikke helt det mit spørgsmål går på. Det var mere med hensyn hvilken af de to i ville anbefale. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Har du prøvet,at stille spørgsmålet inde på Hifi4all.dk ? - der er sikkert lidt flere audio -"Nørder" tilstede. .
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |