|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 14:25 |
Hej, Jeg går med tankerne om at udskifte min gamle Pioneer VSX-1014 receiver med en ny og da jeg har Pioneer i forvejen har jeg set mig lidt varm på denne: Har set at KTRADIO har den til 12.599 Håber der er nogen som kan hjælpe! Redigeret af Stig82 - 03-Februar-2008 kl. 14:26 |
|
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
HVorfor SKAL det lige være pio (udover at dit andet udstyr, og din gamle reciever er pio)?
Der findes mange andre produkter på markedet der leverer mere på markedet, IMO. ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jeg har altid bedst kunne li' Pioneer både i design og kvalitet! Og så har det altid bare virket som det skulle! |
|
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ok, men der findes bedre produkter derude... Så jeg syntes næsten bare det ville være ærgeligt hvis du ikke gav dem en chance og lyttede til dem også!
![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Forstår godt hvor Stig82 vil hen. Hvis først man er blevet tilfreds med korrekt, ufarvet lydgengivelse som Pioneer er expert i, så er det svært at tro på at der skulle være andre der kan gøre det lige så godt. Er der forhandlere i trekantområdet hvor man kan lytte til Onkyo, så det kunne være at man blev overbevist? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg hælder mest til Pioneer og er også derfor jeg ville høre om erfaringer om køb udenfor DK, når der nu er prisforskel. |
|
Alan Pedersen
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Nu er Onkyo jo ikke det eneste saliggørende i denne verden, som mange her inde ellers prøver at gøre Onkyo til. Pioneer har jo som et af de få mærker et efter min mening flot design. Redigeret af -C5- - 03-Februar-2008 kl. 18:01 |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Jeg er meget enig med -C5- Pioneer har faktisk gjort noget ud af designet og jeg synes også de har en pænt design. Hvor imod Onkyo er rent ud sagt piv grimme. Jeg tvivler ikke de laver noget godt kram, men kønne er de ikke. Men som så meget andet er smag i desing jo forskelligt. Jeg har valgt min VSX- LX60 fordi den er pæn og samtidig rigtig god kvalitet, og har alle de features som jeg havde brug for (HD lyd og 24f).
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg har aldrig lyttet til Pioneer, men deres store Surround Recievere for da gode karaktere. En grund til Onkyo bliver så positivt omtalt herinde og mange andre steder kan jeg kun tilskrive en ting: De er hamrende gode, ganske enkelt. De sidste par generationer af Onkyo har været rigtigt gode og den nyeste er ganske enkelt fantastisk, især når man tager prisen i betragtning. Tag fat i csn-teknik, han giver ofte en mulighed for at prøve Onkyo hjemme, så man i ro og mag kan finde ud af om den passer til ens udstyr og en selv ![]() Jeg mener ikke Onkyo er de eneste som kan lave gode Surround Recievere, men de laver i mine øre noget af et bedste, man kan købe for almindelige indtægter. |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Jeg betvivler ikke at Onkyo's receivere er gode. Men hver gang nogen nævner Denon, Sony, Pioneer eller andre mærker, så kommer der en storm af indlæg som lovpriser Onkyo og på det nærmeste ringeagter de andre mærker. Hvis man skal måle på alle parameter så har Onkyo også sine dårlige sider. Den er fx kæmpe store med mindre man går efter de små modeller. Onkyo har i den største model kun 4 HDMI indgange Sony har 6. Jeg vil ikke afvise at jeg ender med at købe Onkyo ( dog har jeg kun plads til 705, hvilket godt kan betyde at jeg vælger et andet mærke) Men der findes altså andre gode mærker som laver fremragende receivere.
Redigeret af -C5- - 03-Februar-2008 kl. 19:18 |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Vil bare sige, man kan få en Onkyo 875 til ca. 8.400,-. Det kræver dog man køber i Tyskland.
Den er THX Ultra 2 godkendt (hvis man lægger vægt på det). Den er udstyret med Burr Brown D/A-konverter, hvilket er nogle rigtig fine siges der. Den er udstyret med HQV REON-VX video processor til opskaléring/ billed behhandling. Det er bare lige for at nævne nogle af de fede ting ved den, udover den spiller forrygende godt. Som skrevet tidligere har jeg ikke hørt Pioneer, ville blot lige "reklamere" for min drømme surround reciever. Onkyo 905 er helt uden for min økonomiske rækkevidde ![]() |
|
![]() |
|
dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Jeg vil være så fræk, at holde mig mere on-topic end de fleste besvarelser her :-)
Jeg har netop også set mig lun på netop lx70'eren. Jeg overvejer dog en lx60'er, da jeg ikke er sikker på, om jeg vil bruge internet-radio (de ekstra 10 watt betyder ikke noget for mig). Hvis der er flere, der er interesseret, så kunne der jo være basis for noget fælleskøb eller lignende. Jeg vil dog vente med, at bestille indtil den annoncerede vsx-1018 rammer markedet, for at se pris-forskellen. (PS: den amerikanske version af lx70'eren hedder vsx-94txh, og du kan læse en masse gode erfaringer om den her - i modsætning til alle de mange erfaringstråde om Onkyo i selvsamme forum) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |