|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Illisher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 18:34 |
Happii har et tilbud på et set fra harman kardon, til 6500.- som ser rigtig godt ud,og harman kardon, skulle jo efter sigende også være kvalitet og god lyd. Er der nogen der kender det set og kan sige om det er pengene værd, eller man kan finde noget bedre til samme pris.. |
|
![]() |
|
Illisher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Er dvd'en det værd, eller skal man ud og lede efter noget bedre, når man nu også har købt et godt tv (Pana42PZ70)
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
oki.. men skal også have afspilleren med, da jeg kun har en gammel en 5år+ og den har ikke digital udgang, derfor jeg kiggede lidtpå dette sæt, da jeg så slipper for at have forstærker og dvd hver for sig, som jeg har det nu med mit gamle set.
|
|
![]() |
|
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har hørt dette sæt ved Expert i Randers og det lyder rigtigt got til pengene + at det er virkelig flot. Var selv tæt på at vælge det men da jeg på samme tid skulle bruge det til musik faldt mit valg på gulvhøjtalere.
|
|
![]() |
|
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
nogen der kender dette http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=28664&categoryid = |
|
![]() |
|
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Thomas - Det sæt er udgaven mindre end HKTS 11, og synes de lige mangler det sidste. HKTS11 har jeg selv og er selv tilfreds med det, men self. vil du opnå bedre lyd ved gulvhøjtalere, men disse er ikke pladskrævende, og så synes jeg også det er en kanon god lyd de leverer.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kizz Nu bor jeg i en lille lejlighed, og har desværre ikke mulighed for store guldhøjtalere, ellers havde jeg også fundet et andet set. Men da dette set har mulighed for at hænge højtalerne op, passer det mig super :) Ellers ingen andre der har et par tips eller noget? |
|
![]() |
|
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Syntes det lyder mega fedt. Har hørt dem en enkelt gang i expert til en film, og det er ret godt til prisen syntes jeg. Især til det tilbud der er pt. !
|
|
sss
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Spiller godt i surruond og film, men mangler lidt i musik, men et udmærket allaround anlæg.
|
|
![]() |
|
![]() |
justme, ja synes også tilbuddet er ret godt.. 3,5k billigere end jeg kan finde det andre steder på nettet. Det skal bruges til at lytte til musik i hverdagen, også til film når det er. Er ikke typen der er så kræsen, og så længe jeg ikke har et bedre anlæg ved siden af jeg kan sammenligne med, så vil jeg også tro det er ganske fint.. |
|
![]() |
|
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Proshop har det anlæg til samme pris, så så enestående er det tilbud altså heller ikke....... men ellers ser det da ud til at man får meget for pengene.......! Har I læst dette: http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1322&zoneid=1 Anlægget er åbenbart ca. 1½ år gammelt, ikke at det er dårligere af den grund, men måske nok også derfor at det er billigt, men det er da den store model, med 200W forstærker til bassen, ikke ringe synes jeg.....! Kunne da godt tænke mig at høre fra nogen som hopper på tilbudet...!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |