|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() Sendt: 03-April-2005 kl. 12:28 |
Jeg har S-Video Out på min PC, men der er ikke signal til den tilsluttede enhed, hvorfor ikke.? Jeg tilsluttede udgangen til mit TV og forventede at se skrivebordet, men der var kun sort skærm, hvad er galt.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Du skal formentlig i driveren til dit skærmkort vælge, at kortet skal sende signal ud på S-video stikket.
|
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tak for det.Ja, nu kan jeg se skrivebord E-Mail, Internet, billeder og ellers hvad du kan se på den normale skærm, men når jeg prøver at afspille video er der intet billede fra det som jeg afspiller, kun en sort firkant der hvor billedet skal være.?
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Niels, F.eks. ATI arbejder med en primær og klonede skærme til DirectX visning. Se tråden Fra bærbar PC til TV... /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Den tråd henviser vel kun til bærbare computere, jeg syntes ikke at kunne finde de indstillinger du omtale på min computer, men jeg bruger heller ikke ATI, men NVIDIA. |
|
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Niels,
Nej, det gælder nu både bærbare og stationære (blot med ATI grafikkort NVidia burde have tilsvarende primær/klon begreb (det er kun primær enheden der viser DirectX billedet). Denne FAQ beskriver hvordan TV Out aktiveres i NVidia driveren - og billedet under punkt 5 viser et flueben til at vælge 'primary display'. Det er formentlig denne indstilling du skal aktivere for TV udgangen. /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Mit kort er indstillet som det er vist i beskrivelsen, med den undtagelse at jeg har et 5200 kort i stedet for det viste 5800, og at min PC skærm er TFT i stedet for CRT, det er de eneste forskelle, men stadig ikke noget billede fra video optagelsen, alt andet kan ses på TV. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Men i billedet (punkt 5) er vist et felt med titlen 'Display' (står til værdien 'nView Display 1: Analog Display'). Kan du ikke sætte dette felt til TV og samtidig sørge for at der er flueben udfor valget 'Make this the primary display'? /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Laursen. KANON. Tak skal du ha. Det hele virkede da jeg satte Display Pair til Analog+TV og ikke TV+Analog, det var der fejlen var. Så nu kan jeg overspille til DVD uden for meget ventetid med konvertering. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |