|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 29-Januar-2008 kl. 09:54 |
Hvilke DVD afspillere bør jeg overveje til en Onkyo 605? Må ikke være for dyr, skal også bruges til CD'ere og må meget gerne deisgnmæssigt passe til Onkyo 605. Tak. [edit] Og meget gerne kodefri, eller med mulighed for kodefri. Redigeret af Marqzen - 29-Januar-2008 kl. 09:56 |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hvis den skal passe i designet til Onkyo hvorfor så ikke købe en Onkyo DVD-afspiller? Jeg tror godt at de kan købes til fornuftige priser. Nu kender jeg ikke selv så meget til Onkyo's DVD'er så om den er kodefri eller kan gøres det, må du have andre til at svare på. |
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Tak. Ja jeg forventer også at en Onkyo er mest oplagt. Men jeg aner intet om DVD afspillere, så jeg vil meget gerne have nogle anbefalinger som matcher ovenstående kriterier.
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
du kan finde en del Onkyo DVd afspillere her, nogle med anmeldelser... hvis du klikker på DVd hacks venstre side kan du søge på om de kan gøres kodefri med fjernbetjeningen... |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det. Nu kommer produkter jo ofte i serier der designmæssigt passer sammen. Er der nogen DVD der ligesom hører til 605'eren? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det må være denne /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak... men av den koster knaster! :-/
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Ellers er der Denon 1730/1740 som mulighed, de har fået god kritik i forhold til prisen.
Eller denne her ![]() Redigeret af Hans j - 30-Januar-2008 kl. 00:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |