|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() Sendt: 23-Januar-2008 kl. 18:19 |
Jeg alle her inde jeg har lige modtaget en center fra serien KHT3005 , men hvis jeg vender den rundt er det lige som der er noget inden i den der rasler gør i andres også det ? de to mellemtoner i hver side bevæger sig heller ikke centeren gør jeres det , bare om det er det der kunne ha gået løs. |
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hej ekelund
og jeg skal have børnefødselsdag de næste par dage men jag skal nok prøve med min centerhøjtaler søndag eller mandag Hilsen Renè |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
Takker, den lyder til at spille fint er bare ikke glad for den rasler
![]() |
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hej igen ekelund Jeg har pakket mine højtaler ud af æskerne og må desværre fortælle dig at mine højtaler ikke rasler overhoved ( ikke bare lidt ) så hvis jeg var dig vil jeg få sendt dem tilbage for der må da være et eller andet galt når der nu er noget der er gået løst indeni PS ellers en fed højtaler |
|
![]() |
|
![]() |
Det er i orden , den er også sendt tilbage rigtig god service fra den forhandler i tyskland hvor jeg fik den fra, den bliver afhentet på deres regning og de sender en ny. så håber ikke den rasler
![]() |
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Har også haft kig på en omgang KEF, lader til at have et meget godt omdømme.
Den omtalte tyske forhandler, er det en du kan nævne? :) |
|
![]() |
|
![]() |
Hej ekelund Jeg har en sony STR-DB-830 men regner med køber en onkyo 705 til sommer da min Sony har et par år på bagen, og er uden HDMI mm. her er en anmelder som var grunden til at jeg valgte KEF 3005 C-Net.com klik på billedet og se videoen, der må være noget om det når en Amerikansk anmelder giver et Engelsk produkt så god karater |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |