|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 27-Januar-2008 kl. 18:24 |
PDF-link
"Bowers & Wilkins, the premium loudspeaker manufacturer with a worldwide reputation for the quality of its high-end speakers and audio systems, today announced the forthcoming launch of Liberty, a new integrated 5.1 system featuring wireless, cable-free speakers. Expected to launch in fall 2008 and based on the company’s renowned XT range, the new speakers will set a new benchmark for wireless sound quality and performance." Nu har jeg så lige tjekket prisen på deres XT range og jeg tror desværre det er over mit budget ![]() |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Wauw, cable-free... Så kører de på batterier eller hvad?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Arrrhhh. .? Mon ikke en af enhederne stømfødes fra lysnettet, - og sender trådløst a-la bluetooth til resten ? ? |
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Jo, det er helt sikkert noget i den stil - der er også lige kommet en standard for det mener jeg. Det er i hvert fald ikke bluetooth der bruges, det har ikke båndbredde nok.
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |