|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
itemplate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 26-Januar-2008 kl. 23:54 |
Hej, Er der nogen der har hørt (eller ejer) en Sony HT-SF1200 eller HT-SF2000? Jeg er lidt ude efter "hvor godt" det system er...Jeg agter i samme stue at bruge systemet som lydkilde også. Er det godt nok som lydkilde - forstået på den måde at jeg også har et NAD/Dali surround i kikkerten - jeg regner med at NAD/DAli er bedre til alm. CD lyd men spørgsmålet er om det er MEGET bedre? Har Sony her et HiFi produkt eller blot lir hvor man lige så godt kan nøjes med 2000 kr anlægget fra Fakta...? -- Redigeret af itemplate - 26-Januar-2008 kl. 23:57 |
|
![]() |
|
itemplate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Hmm denne tråd betyder næsten at jeg ikke gider køre til Sjælland for at høre systemet: http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33654 --
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |