|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 20-Januar-2008 kl. 11:40 |
Hej.. Jeg skal til at købe en receiver, men havd får en er bedste til mine krav: Krav:
Redigeret af McNiklas - 20-Januar-2008 kl. 13:00 |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Den har jeg også set på jeg har også set lidt på STR-DA1200ES. Men er den ikke lidt få god til de højttaler jeg vil købe.. |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Til et 5,1 system er der også denne. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=400544# Men den anden kan køre begge 5,1 og 7,1 Så denne model ville da være en mulighed. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der noget bedre end sony til en ok pris... eller er sony den bedtse til den pris. Redigeret af McNiklas - 20-Januar-2008 kl. 13:43 |
|
![]() |
|
![]() |
Eller denne 7 kanals reciver. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_ avr-1708_surround_receiver_sort.htm Heller ikke ringe, jeg vil mene du får mere for pengene med denne og den første jeg skrev, Sony STR DG910
|
|
![]() |
|
![]() |
Den DENON ser ud til at være god... Men kender du nogel gode små højttaler til en god pris.. |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] Den DENON ser ud til at være god... Men kender du nogel gode små højttaler til en god pris.. [/QUOTE] Det med de små højtalere kender jeg ikke så godt, men hvis du har mulighed for det kan du jo tage i Hifiklubben og høre dem du har kig på, og høre dem sammen med Denon reciveren. Men det kan være der kommer flere forslag på recivere samt på højtalerne. |
|
![]() |
|
![]() |
Den DENON ser ud til at være god... Men kender du nogel gode små højttaler til en god pris.. [/QUOTE] Det med de små højtalere kender jeg ikke så godt, men hvis du har mulighed for det kan du jo tage i Hifiklubben og høre dem du har kig på, og høre dem sammen med Denon reciveren. Men det kan være der kommer flere forslag på recivere samt på højtalerne. [/QUOTE] Tak |
|
![]() |
|
Jrh1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg ville klart overveje Cambridge 340R. Fås også i Hifiklubben til en fornuftig pris.
Jeg købte den her i starten af januar og jeg er kun blevet positivt overrasket med den lyd den kan levere plus de features den har. P.s jeg har også et Argon 5.1 højtaler system fra Hifi-klubben og jeg er yderst tilfreds med det køb jeg lavede. ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg er Onkyo fan, så en Onkyo 605 og så en stak Eltax Monitor III. De koster ca. kr. 500,- per sæt.
På sub er jeg mere på herrens mark. En brugt ville jeg kigge efter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |