|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() Sendt: 19-Januar-2008 kl. 11:55 |
Hej
Er der en venlig sjæl der vil fortælle mig hvilken indgang i min Onkyo forstærker jeg skal benytte, når jeg skal sætte min bærbare til den? Jeg har kun VGA i den(T61) Og gerne et link til at kabel. takker Udpeg gerne indgangen via denne Hér |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Du skal kun tilslutte lyden fra pc'en til forstærkeren. VGA udgangen kabler du til TV´et direkte.
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Hej Callie,
Ja sagen er bare den at jeg ønsker ikke at køre VGA direkte til TV'et, men derimod via Onkyo'en. ellers tak for indsparket |
|
/Christian
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Enten skal du have fat i en vga-> komponent omformer, der er ret dyr, ellers må du gå meget på kompromis med kvaliteten og finde en vga->s-vhs eller vga->komposit omformer. Det kan bestemt ikke anbefales. Så vidt jeg ved, kan du ikke få en VGA-HDMI omformer. |
|
![]() |
|
rahmut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
må jeg såørge hvorfor du ønsker at køre via ONKYO'en
|
|
![]() |
|
![]() |
ja da:
Fordi jeg har samlet mit setup 3 meter fra mit tv - der er ingen videre tekniske forklaringer. Havde planer om at have en gammel laptop fast stående i mit rack. Ender nok med jeg bliver nødt til at trække endnu et kabel (VGA). |
|
/Christian
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Du kunne eventuelt købe en docking station med et DVI stik på og så ellers købe et DVI til HDMI kabel. Bemærk at DVI stikket på docking stationen ikke fungerer med alle ThinkPad modeller. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja den løsning har jeg overvejet. Der er ingen tvivl om det er den bedste mulige løsning, men samtidig er det osse klart den dyreste - desværre.
Havde håbet jeg kunne finde kablet til et par hundrede der kunne gøre tricket... |
|
/Christian
|
![]() |
|
![]() |
Et andet spørgsmål :
Jeg kan se at jeg får mulighed for at få lyd ud fra dockingstation via S/PDIF (digital audio). Betyder det at min laptop bare sender den rene uforfalskede musik videre, altså uden at jeg mister kvalitet?? |
|
/Christian
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |