|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 12-Januar-2008 kl. 17:40 |
Overvejer denne sammensætning: Denon DRA-700DAB http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/receiver/denon_dr a-700ae_receiver_soelv.htm B&W XT2 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_xt 2_hoejttaler_sort.htm Jeg vil have en stereo receiver der har DAB, og Denon'en er stort set den eneste jeg har kunne finde .... Højtalerne er valgt ud fra det jo er B&W lyd, og har en størrelse og et design konen kunne acceptere Jeg har allerede en sub, en JBL PSW 1200 som jeg regnede med at sætte til også. Er der nogen erfaringer, kommentare eller gode råd, ang. denne kombo ?? Redigeret af donlon - 12-Januar-2008 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nææ...
![]() Men ville alligevel se hvad andre forhandlere har at byde på i stereoløsninger! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Ja, men jeg syntes ikke det er nemt at finde en go' stereo receiver med DAB ..
![]() |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det kan godt være der ikke er mange der leverer en med indbygget DAB. Men ellers kan må jo få helt små bokse med antenne osv. der skal tilsluttes til sin reciever...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Naa..jeg vil helst have én samlet løsning
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja så er udvalget nok lidt begrænset...
![]() |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
Jeg har 4 stks XT2. som bruges til både musik og surround. Lyden er utrolig god ift. størrelsen. Jeg har kombineret dem med en subwoofer fra Audio Pro. Så XT2 kan jeg kraftigs anbefale. De lever også op til min konens (vilde) krav til design + at de ikke må fylde noget. Så dem bliver både din kone og du tilfreds med
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har været i Hi-Fi klubben og høre XT2'erne ...de lyder sq godt Jeg ville have børstet aluminium, men de kan desværre ikke fåes nye længere. johnjkj: Ja min kone syntes også de var flotte, det holdt sq også hårdt at finde nogle der kunne bevilliges plads i stuen ...men det lykkedes Et lille ? ...på receiveren er der "pre out" til sub, men det er jo kun et stik og der er 2 i min JBL sub, skal jeg så bare have et Y stik eller nøjes med det ene ??? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det vil klart være at foretrække at købe et Y-splitter kabel! |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
OK, mange tak ....jeg smutter ind og bestiller
![]() |
|
![]() |
|
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
donlon, tillykke med dit køb. Ja, aluminium ville sikkert også se fedt ud, men jeg har hørt at B&W har problemer med dem (finish lever vist ikke helt op til B&Ws høje kvalitetskrav). De sorte er nu også ret fede. Hvis du ser tæt på dem i sollys, kan man se at de ligesom har en sort/metalic overflade (ligesom lakken på nogle biler). Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du vil placere dem, men der følger vægbeslag med, som kan vinkles ca. 30 grader horisontalt. Har man også mulighed for at skjule kablet i vægten, bliver det ikke mere checket. Du vil helt sikkert blive glade for dine nye højjtalere, og de bliver bedre efter et stykke tids brug. Det kan jeg høre, for de første 2 stk købte jeg for ca. 2 måneder siden, og de lyder bedre end de sidste 2 stk som jeg købte i sidste uge. |
|
![]() |
|
![]() |
johnjkj: Har du fortinnet enderne af højtalerkablet inden du skruede den på XT2'erne ??? Jeg har lige monteret mine på væggen (føj det ser godt ud), men endnu ikke trukket højtalerkabler. Når jeg kigger bag på, er der ikke meget plads mellem kabelstikkene og væggen, skal man bare skrue skruen ud til hullet bliver synligt, sætte kablet igennem og skrue skruen helt i igen ...eller hvordan har du gjort ???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |