|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
toolman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 15-Januar-2008 kl. 16:40 |
|
Som sagt er jeg på jagt efter en ny receiver,og valget står mellem disse: onkyo tx-nr905 sony tsr-da5300es NAD T785 Denon avr-4308 Yamaha rx-v3800 Pioneer vsx-lx70-90 Hvad skal man vælge?? Jeg har kun haft harman kardon og onkyo og er nok tilbøjelig til at vælge det igen er lidt hug på onkyo tx-nr905 da jeg ikke kender ret meget til de andre receivere... |
||
![]() |
||
toolman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
|
Er der nogen der har gode råd.. Har fået lidt omkring onkyo men mangler noget omkring de andre Ris og ros helst.... På forhånd tak!!! |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Nu er jeg ikke lige inde i alle detaljer på dem alle. En sony 5300 kan fås for 10, en denon koster 19, så det er vel spørgsmålet om hvad du vil bruge og hvad den skal bruges til, hvilke højtalere har du m.m. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har BOSE ACOUSTIMASS-15 7,1 + ekstra center højtaler og sub Lige nu står det mellem onkyo og denon..
|
||
![]() |
||
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
|
Hej Jeg syntes lige der mangler den nye Marantz sr8002, hvis man også godt kan lide at lytte til rigtig hifi så er den i den ypperste klasse. Den er også THX Select2 plus har alle de nye HD lyd formater. Den koster ca 13 kilo men den har også en lillebror SR7002 som er lidt billigere.
|
||
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej jeg vælger ikke gulvhøjtalere igen har lisom været det igennem Grunden til jeg vælger en reciever i high end klassen er fordi pt har jeg harman kardon avr-7300 og jeg vil ikke ret gerne slække på lyden,men jeg mangler hdmi indgange + alle de nye lydformater og så kan den "gamle" ryge i soveværelset |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg har hørt fra en som arbejder med både NAD & Denon i det daglige at de nye NAD 775 & 785 er en klar opgradering i forhold til tidligere. Du får en meget kraftig forstærker i Naden, og på lydsiden skulle den være noget bedre en denonen især også pga. effekten (men de interne processorer og opbygningen af dem siger han ser rigtig godt ud på naden)... der er dog flere features på denonen.. så du skal gøre op med dig selv om det er ørene eller barnet som skal tilfredsstilles..;o)) Stod jeg i valget ville jeg klart stile efter NAD T785 modellen. Redigeret af rhsin - 16-Januar-2008 kl. 11:29 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm. så havde jeg hellere købt en denon 2808 til 9 og en nad m25 til 22, ialt 31, hos hfk får man ikke rabet men kan få nogen hdmi kabler og nogle gode 7+1 kabler oveni. Når du så skal skifte reciever om 5-6 år beholder du m25. Ja mange penge men billigere i længden og bedre Redigeret af SVP03 - 16-Januar-2008 kl. 21:29 |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
hva er der af planer af nye teknologier inden for reciever, som man føler er nødvendigt når de udkommer.? for jeg kan ikke se noget problem i at vælge fx. onkyo eller marantzen. da jeg ved at onkyoen har alt hvad der hedder af lydformater. men det er jo en smagsag.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har du et andet og tilsvarende bud istedet for nad m-25.... Den er ikke køn men en kanon effekt fors. men lige nad har jeg idag fundet ud af at det er umuligt og få hjem til nordjyde penge = 40-50% så andre input vil være helt kanon Og tak for alle input og svar indtil videre... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ikke lige på stedet, de fleste 5-7 kanals effektrin koster fra 12 k.
Nad m25 er da bare for fed og lyder godt. Man ville vel alligevel gemme den væk. Redigeret af SVP03 - 17-Januar-2008 kl. 21:07 |
||
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |