recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD to HD...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD to HD...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD to HD...
    Sendt: 14-Januar-2008 kl. 23:02

Hej,

Ved godt at dette emne har været oppe 1000 gange før men kan ikke lige finde :-()

Jeg har rippet nogle DVD til HD med DVD scrink (+ evt anyDVD) og har nu x antal vob filer pr film..

Hvis Disse  derefter skal converteres til en MP4 (h.264) skal de så merges til en fil? eller findes der et program der konvertere x vob filer til 1 mp4 fil?(Jeg bruger selv ps3 video convert 3 og den lavet vist 1 mp4 fil pr vob fil.)

Og hvad nu hvis man ønsker at beholder DD 5.1 lyden? (Det kan Ps3 video converter vist ikke:-(

Hvad bruger i af software til at konverere?

/niepe

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2008 kl. 15:36

brug DVDFAb, det spiser alt. hvad er fordele mev .mp4 h.264 og så alm .mp4 når det material som skal konverteres "bare" er en DVD - er h.264 ikk noget HD-agtig?? spørg bare for lige der (igen) er jeg lidt bagud.....

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu