|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 07-Januar-2008 kl. 19:27 |
Ikke lige i den klasse jeg ønsker, men er teknologisk tiltag jeg er ret vild med:
http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=14923 Redigeret af DonJensen - 07-Januar-2008 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Rigtig fed idé, vil lyden ikke være dårlig når man overfører på den måde?
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Kef har lavet det til deres baghøjtalere i Kef KHT 5005.2 men det koster 5.000kr. for at lave det trådløst, men ifølge et engelsk HI-FI test blad var der min. tab og perfekt lyd.
![]() |
|
![]() |
|
klm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Ok, det er også en sjat penge..
![]() |
|
Panasonic Px70..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |