|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() Sendt: 05-Januar-2008 kl. 00:57 |
|||
hey jeg står og vil købe ny forstærker som skal udskifte min Harman Kardon AVR4500 som er ved at være pænt gammel
jeg har så set på en masse forskellige men er blevet lidt vild med Sony STR-da3300es som faktisk har alle de nye formater osv.. den skal bruges til min ps3 og sammen med SA højtalere prisen jeg kan få den til er 7000 kr er der nogen der har erfaring med denne forstærker |
||||
![]() |
||||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|||
hvorfor give 7000,- kr
|
||||
![]() |
||||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
|||
fordi jeg får forsikring osv med i prisen og så tager de min gamle reciver med i byt og så hvis der sker noget kan jeg indlevere den i byen hvor jeg bor
|
||||
![]() |
||||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|||
hehe okay det stod der jo intet om i den 1'ste pøj med den.
Må man spørger hvorfor du ikke kikker på Onkyo ? .. de har jo DTS-HD og DOLBY TRUE HD og hvad de nu ellers hedder *S*.. og så er du ikke afhænging af det skal være i din afspiller ... (ved dog ikke om det er i alle.. det er der sikkert nogle andre herinde der ved meget mere om). Ellers fang CSN TEKNIK
Redigeret af bulk - 05-Januar-2008 kl. 02:12 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
sonyen har også både mulighed for dolby HD og DTS HD dekodning... og jeg har desværre lidt svært ved at komme i nærheden af en forhandler der sælger onkyo og vil helst have muligheden for at kunne aflevere den hos forhandleren uden og skulle kører flere 100 km..
er der slet ingen der har erfaring med Sonys forstærkere ?? jeg har nemlig ikke haft en i ca. 5 år |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
hvis jeg kigger på den sony specs så står der følgende .. men måske bare mig der misforstår noget ?
Afkodningsformat
Redigeret af bulk - 05-Januar-2008 kl. 11:25 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
deres helt store STR-DA5300ES den ser ud til at have det hele .. men den er sikkert i et helt andet prisleje Redigeret af bulk - 05-Januar-2008 kl. 11:36 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
he he sony er lidt svært at forstå... men da jeg skal bruge den med min ps3 så er det jo meget fint det den har..
og jeg har valgt at købe den hos www.midt-data.dk i aalborg istedet til 6000 kr |
||||
![]() |
||||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|||
Har du fået købt din Sony receiver? jeg er nemlig også på udkig efter ny receiver, min gamle Sony halter efterhånden lidt hvad angår understøtning af lydformater og så er volumen knappen også ved at gå sig en tur. Jeg har kig på5300. Men hvad har du at sige om 3300? |
||||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |