recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dansk menu på importeret Samsung anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdansk menu på importeret Samsung anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tommy_DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: dansk menu på importeret Samsung anlæg
    Sendt: 24-December-2007 kl. 14:58
Hej.
Er der nogen der ved om samsung har indbygget en lille ekstra menu som på deres LCD??
Jeg har et HT-TXQ 120R anlæg som ikke har dansk menu og gør så at Radiotekst vises forkert.

Hvis det kan lade sig gøre at åbne en ekstra menu vil jeg blive meget glad.

Glædelig jul til jer allesammen
M.V.H
Tommy
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 11:32

så har jeg været i merlin-fona -ekspert og prøvet at se anlægget ved dem og teste det.

det har ikke dansk menu og derved kan den heller ikke vise det rigtige i displayet, det var det jeg kunne få ud af de forskellige sælgere.

der var også en del af dem der slet ikke vidste at der ikke var dansk menu i anlægget.

så nu er det jo pludslig ikke så fedt et anlæg mere, da de små ting der gør anlægget fedt, ikke virker.

men jeg syntes da at vi skal skrive til samung om problemet. for at se om der ikke kan laves en software opdatering, så det hele virker perfekt.

det jeg kan få ud af dette er at jeg ikke tror anlægget passer til det danske marked endnu.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 11:59

Helt ærligt den er sgu for langt ude, at hænge sig i noget så ubetydeligt som det.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Helt ærligt den er sgu for langt ude, at hænge sig i noget så ubetydeligt som det.

Hej Radiomanden.

Jeg mener ikke at det er langt ude at hænge sig i at den skriver noget være møg i displayet.

Det er da ikke noget der er mere iriterende end at tænde for sin radio og der så ruller tekst i display der bare ikke giver nogen mening, for så måtte samsung hellere have droppet radiotekst i deres anlæg.

Man er ligesom tvunget til at se på det, og det kan ikke bare lige sådan kobles fra.

Kører man så den udvidet RT (Radiotekst) så er det helt godnat. Nu kører vi på fællesantenne hvor vi har sericekanaler hvor nyheder fra vores antenne system bliver udsendt på vores kanal og det er bare ikke til at gennemskue hvad det skal stå.

M.V.H
Tommy
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2008 kl. 09:55

Hej.

Hvis man søger på google med følgende tekst

problem with samsung HT-TXQ120 så er det ufattelig mange der døger med problemer med dette samsung anlæg. Jeg tror mere at samsung virkelig har et problem.

Jeg er ikke lige så skrab til engelsk, men dette ord fremtræder meget ofte

annoying front panel display

hvad betyder det??

Her er et lige et enkelt link med lidt problemer, men der er faktisk mange flere.

Mange kalder samsungs teksniske support for intet vidende

http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=54146

Redigeret af Tommy_DK - 04-Januar-2008 kl. 09:55
M.V.H
Tommy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu