|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Havgasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 20-December-2007 kl. 22:20 |
Hejsa
Ved godt det ikke er surround - men kunne ikke lige finde en bedre kategori. Er ved at åbne en sprit ny cafe/natclub og ville lige høre om der var nogen herinde, der måske har nogle forslag til lyd? Stedet bliver bygget op i kælder, stue, 1.sal og 2. sal med tagterrasse. Dj'en kommer til at stå på 1. sal. Hver etage har et grundareal på ca 95 m2. Højtalerne skal selvfølgelig helst være usynlige fra det generelle billede af stedet. Der er budgetteret med 100.000 kr. plus/minus alt inkl. Skal også have snakket med nogle forskellige firmaer, som evt. kan levere en løsning. Vil bare gerne lige være forberedt på hvad der minimum kræves og hvad der er af muligheder. mvh Havgasse ![]() |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg vil tro, at dette er ikke er det rigtige sted at spørge. Du bør nok heller kigge på www.djz.dk. Jeg var for nogle år siden til messe for diskoteksudstyr i Vejle. Der var en demonstration af Dynacord og det var nok det vidste jeg har hørt. Alt var digitalt, så der var absolut ingen forvrængning, ikke engang når der blev skruet helt op for volumen. Så dem ville jeg nok kigge på, hvis jeg skulle kigge efter et PA anlæg: www.dynacord.com |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |