|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() Sendt: 18-December-2007 kl. 20:48 |
|
I dag var første dag alene hjemme efter min datter kom til verden så det har været lidt svært at få tid til at nyde en god film eller musik i en hørbar volume.. Men Fik lidt tidligere fri idag og konen var ude og gå med den lille.. Så skulle det jo også udnyttes.. Og det passede jo lige med at jeg havde fået fingerne i Dali's Test CD, så i med den og op for volumen.. Det var jo ligefør man fældede en tåre da man fik lov til at hører hvad ens højtaler kunne igen.. Bliver stadig mere og mere imponeret over dem og det må siges at være et af det bedste køb i lang tid :P Elsker simpelhen de Hybrid diskanter.. Så nu venter jeg bare på at mit nye højtaler kabel kommer og så må jeg jo håbe på at konen stikker af med den lille igen :P
Bare en lille glæde tråd jeg måtte ud med efter en lang måned med ikke andet en gråd og tåre fra den lille :P
|
||
![]() |
||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
|
Det skal da være også være plads til med sådan en tråd. Tillykke med den dejlige oplevelse, skønt at man kan få sådan en glæde ud af sit anlæg. Kendet det godt, kun alt for godt, det er sku en dejlig ting, især efter hvad man har kastet af penge efter sit setup, så er det dejligt at man kan få sådan en glæde ud af det, næsten som at få en bette nyfødt |
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ET Kæmpe TILLYKKE med den lille ny. Det er det mest fantastiske en mand kan komme ud for. Jeg venter selv på det samme d.28/12-07 hvis alt går vel. ![]() |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Hvad er / kan Dali test CD?
|
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
Takker.. det var en lang oplevelse :P så da også du havde et par stykker løbene rundt da vi var hjemme hos dig :P
Det er den Cd som de snakker om på Dalis hjemmeside.. Den kan ikke noget specielt har bare ca 10 nummer der er utrolige detalieret og virkelig for udnyttet din stereo :) Kan godt sende dig nummerne hvis det altså ikke er ulovligt.. (ved ikke om den koster penge) ;P |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Med andre ord en CD med 10 stykker musik der egner sig til at teste sit anlæg. Jeg vil da ikke klage, hvis du sender mig numrene til mig. |
||
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
![]() |
|
Prøver lige at finde et sted der vil lade mig uploade så meget.. ved ikke om du har en ftp eller lignende..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
http://files-upload.com/files/687865/The_Dali_CD_-_In_Admira tion_Of_Music-CD-2007.rar
En admin må fjerne linket hvis det skulle være i strid med nogen regler |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak. Det virer fint. |
||
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Mange tak!!! Men øv øv, så er de ved at opdaterer deres site eller noget nu, så må vente til de bliver færdige. |
||
![]() |
||
![]() |
|
ellers må i bare PM mig.. så finder vi ud af noget
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det virkede kun for mig hvis jeg åbnede og så pakke filerne ud på C drevet (de ligger zippet) i stedet for at gemme. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |