|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 29-November-2007 kl. 13:59 |
|
Jeg ville lige høre, om der er nogen herinde der kan bekræfte, at det giver et visuelt løft til Wii'en at udskifte det medfølgende komposit kabel til et Component kabel. Og kan man "nøjes" med at købe et uoriginalt kabel, eller er det fra Nintendo at foretrække? Overvejer at give mig selv et sådant kabel i julegave :) |
||
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
||
![]() |
||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
|
Nu kan jeg ikke udtale mig om en Wii specifikt, men jeg kan huske da jeg skiftede mit komposit-kabel til bare et S-Video-kabel på min PS2. Det gjorde en enorm forskel, på selv et middelmådigt 32" CRT-TV, som jeg havde dengang. Om du får bedre resultater med Nintendos eget kabel skal jeg ikke kunne sige, omend jeg vil tro det er tvivlsomt. Hvis du køber et uorginalt kvalitetskabel, vil det garanteret gøre det mindst lige så godt. Morten |
||
![]() |
||
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Fra composite til component er forskellen enorm. Har du ikke et progressivt display, kan RGB-Scart give samme forskel.
De officielle kabler har oftest højere kvalitet end de uoriginale. De uoriginale svinger meget i kvalitet, og hvis man ikke passer på, kan man risikere at købe noget bras. Uofficielle kabler er IMO kun nødvendige når de officielle ikke produceres mere, som f.eks. da jeg ikke umiddelbart kunne finde original component til den gamle Xbox, og så nøjedes med det uoriginale jeg kunne finde. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |