recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Assassins Creed til PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAssassins Creed til PS3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Emne: Assassins Creed til PS3?
    Sendt: 23-November-2007 kl. 11:32

Hey!

Overvejer at købe denne titel, ser nu meget interessant ud.. Er der nogle der har købt og spillet PS3 versionen og har lyst til at dele erfaringer?

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2007 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Hey!

Overvejer at købe denne titel, ser nu meget interessant ud.. Er der nogle der har købt og spillet PS3 versionen og har lyst til at dele erfaringer?

Jeps - det er købt, og jeg er godt igang med at spille det.

Grafisk - rigtig rigtig imponerende. Der er ikke mange spil hvor du har så stort et område at boltre dig på, og der er ikke mange spil hvor man kan klatre op i et tårn, og så faktisk se HELE det område du kan bevæge dig i - det ser SÅ godt ud, når man sidder i et højt tårn, og skuer ud over hele Jerusalem!

Animationerne af figurerne er også godt udført - der er glidende overgange mellem Altairs bevægelser, og der er meget lidt clipping fejl osv.

Lyd - Også rigtig fin, okay stemmeskuespil, men de små lydklip i byerne fra tiggere osv. er lidt repetetive, der er mange gentagelser - men ellers er lyden også meget stemningsfuld.

Spilindhold - Ind til videre er jeg godt fornøjet - selv om missionerne mere eller mindre kun går ud på 3-4 forskellige ting. Der er byboere der skal/kan "reddes" i byerne, og det bliver hurtigt det samme igen og igen - når man lærer counter attacks, bliver 10-20 fjendtlige soldater intet problem :) - men historien gør at det alligevel er spændende, og grafikken gør at du intet har imod at klatre op i det 20. viewpoint for at få en ny del af kortet og missionerne.

Hvis man vil gennemføre alle sub missionerne osv. kan spillet nok ikke overståes på en dag, men tager man kun hovedmissionerne, og assasinerer dem man absolut skal, kan det vist gennemføres på 6-8 timer....

Men generelt - meget positivt, 4 controllere ude af 5 :)

EDIT!

Glemte en lille bitte ting! Spillet er lettere ustabilt hos nogle spillere! Hos mig låser det altså også ind i mellem - og UBI Soft skulle være igang med en rettelse!

Redigeret af zulfo - 23-November-2007 kl. 12:07
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 02:36
Spillet skulle være bedst til Xbox 360 så køb den version, hvis du altså ejer en Xbox 360.  

Redigeret af SJ - 24-November-2007 kl. 02:36
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 02:39
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Spillet skulle være bedst til Xbox 360 så køb den version, hvis du altså ejer en Xbox 360.  

Kun hvad angår controllere.
Resten af det folk siger er ren fanboy fis...

Jeg har det selv til PS3.

Spillet er lidt kort... jeg gennemførte det på en weekend, det var med ALLE submissioner.
Men det er super fedt, vil helt sikkert hive det frem igen om et par uger og køre det igennem igen.

Gameplay er helt i top, man føler sig så sej når man bare hopper rundt oppe på alle de tage. Finder sig et rigtig godt spot tæt på ham man skal nedlægge, venter på han har ryggen til og ikke lige bevæger sig.
tager så springet fra taget og lander på ryggen af ham og borer Det mini spyd der sidder fast på armen ind i halsen på ham. Så fedt!!!

Der er os masser af cut-scenes (hvilket jeg elsker, da storyline betyder en del for mig). En lægger ting ved cut-scenes i spillet her er at det er in-game grafik og man stadig gå inden for en hvis radius. Desuden kan man ikke stoppe cut-scenes og spille videre, så man bliver tvunget til at høre alt historien :D

Spillet kan god blive lidt ensformigt i længden, man skal virkelig kunne li stilen for at det er 450kr værd! jeg er helt vild med det!!!

Lyden er os helt i top, var lige ved at tage mig selv i lige at kigge over skulderen da jeg spillede, pga. alle de lyde omgivelserne i såen en by nu laver. Men ak der var bare en mur og en højtaler når jeg kiggede mig over skulderen :(

Storyline er et rent 10 tal! Min hage ramte lige gulvet et par gange, der er godt nok nogle tvists i den historie. Nu vil jeg ikke afsløre noget, men min hage ramte allerede gulvet første gang ca. 10min efter spillet var blevet blevet pakket ud og sat i konsollen.
Desuden ligger storyline os helt klart op til en efterfølger!
Fik os lige et chock og en kold fornemmelse ned ar ryggen til aller sidst lige inden credits ruller over skærmen, jer der har gennemført ved hav jeg snakker om :)

Lidt ærgeligt at der ikke er nogen onlinedel, kan forkerte såen et spils levetid en del! men kan nu heller ik lige forestille mig hvordan det skulle foregå.

8 eller 9 / 10 herfra!

Redigeret af hyldig87 - 24-November-2007 kl. 02:51
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 02:57
Fra IGN's anmeldelse af PS3 versionen:

"These big open worlds, which are fully interactive, do come at a severe cost on PS3. There is considerable texture pop-in and noticeable framerate issues. Playing back-to-back with the 360 version, it's obvious that Ubisoft did not devote enough resources to the PS3 edition. The framerate is considerably worse, so much so that it begins to affect gameplay in the later levels. You can get through the first two-thirds of Assassin with the framerate being just an annoyance, but it becomes more of an issue for the final third of the missions."

Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 03:00
Det er altså rent ud noget fis det IGN skriver.

Jeg har hørt at X360 skulle køre 3-4FPS højere eller såen noget.

jeg har så prøvet det på X360 i en butik, og jeg kunne ingen forskel mærke da jeg så havde det med hjem og satte det i min PS3 og spillede derfra.

Næsten alle andre spilsites mener forskellen er minimal, prøv at google "assassins creed ps3 vs. xbox".
PS3 skulle være en lille bitte smule skarpere, mens farver skulle være mere "crispy" på X360...

Redigeret af hyldig87 - 24-November-2007 kl. 03:03
Til top
Jens-Fup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juni-2007
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 09:11
Det er da også lige meget hvilken maskine det er bedst til, det er jo en smags sag eller hvad man har det bedst med , manden spurgte bare om det var værd og købe og ja det det er alle pengene værd, årets spil
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2007 kl. 09:48

"These big open worlds, which are fully interactive, do come at a severe cost on PS3. There is considerable texture pop-in and noticeable framerate issues. Playing back-to-back with the 360 version, it's obvious that Ubisoft did not devote enough resources to the PS3 edition. The framerate is considerably worse, so much so that it begins to affect gameplay in the later levels. You can get through the first two-thirds of Assassin with the framerate being just an annoyance, but it becomes more of an issue for the final third of the missions."

Worthplaying giver PS3 versionen 8.3 og Xbox versionen 7.5. Og sådan kan vi jo blive ved med at finde artikler om hvilken version er den bedste. Der vil altid være forskellige meninger.

http://www.n4g.com/News-87001.aspx

Køb du trygt spillet til PS3, jeg har det selv. Og det er rigtig godt lavet og pengene værd

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 08:09

Jeg tror ikke framedrops bliver værre end de har været ind til videre for mig - jeg er ved min 8. assasination, og de har ikke været et problem ind til videre, og jeg nægter at tro på, at Xbox 360'eren ikke skulle have samme framedrops - på næsten alle Xbox 360 spil jeg har spillet, forekommer der regelmæssige drops (og jo, jeg HAR en xbox 360 også...)

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 08:38
Og nu var der jo en patch på vej til PS3, så....
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 18:45
Jeg køber PS3 versionen af spillet i løbet af næste år. Så er patchen nok også klar. Jeg vil jo helst ikke svigte Jade R.   Generelt fravælger jeg Xbox 360 versionerne af multiplatformstitler p.g.a. achievements, gamerscore og det ekstreme støjniveau. Alle tingene giver mig stress. 

Redigeret af SJ - 25-November-2007 kl. 23:46
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2006
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 23:32

Jeg er også godt igang med spillet og er godt underholdt.. historien er klart spillets styrke... det kan som andre også nævner blive lidt ensformigt. En ting som generer mig er at når man går i Sherlock Holmes mode  og skal finde ens "mål" får man det nærmest serveret på et guldfad. Lidt ærgeligt. Kunne være fedt hvis man skulle bruge en del mere tid på at lytte til folk, udspørge/torturere  osv.. Der savner jeg lidt.

Men jeg nyder nu spillets flow og hovedpersonens bevægelser når man klatrer. Det er en fornøjelse.

8/10 herfra...

/Halsted

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu