Min DP-500 som lige er blevet 2 år, har haft problemer med at afspille DVD´er i et stykke tid.
Jeg prøvede med alle mulige skiver af både plus og minus, men med samme nedslående resultat, den ville bare ikke spille de DVD´er.
Så da garanti og reklamtionsret var ude over sidste salgdag, og mit forhold til min KISS maskine efterhånden er på det niveau hvor jeg faktisk ikke ville bryde sammen i krampegråd, hvis den skulle gå helt i stykker.
Og med det i mente vil jeg lige rose KISS for dette ambivalente forhold jeg har til min KISS maskine, da de jo gennem 2 år langsomt men sikkert har fået rykket min grænse for hvad jeg egentligt finder mig i fra den DVD afspiller.
Men for at gøre en lang historie kort.
Jeg udskiftede DVD-drevet til et Sony drev, og vupti alle skiver bliver afspillet uden problemer.
Der er et par minusser ved dette, for det første er Sony drevet ikke drosslet ned i hastighed og lamer derfor lidt mere, men min maskine står inde i et videoskab og jeg kan ikke høre noget når først skabslågen er lukket.
For det andet så passede den flotte sølv front fra det orginale Toshiba drev ikke på mit Sony, men hvad det kan jeg også leve med.
Redigeret af Jever