|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() Sendt: 07-November-2007 kl. 19:30 |
Der kommer ny firmware imorgen http://threespeech.com/blog/?p=699 skuffende
![]() Redigeret af multix - 07-November-2007 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Skuffende hvordan? Det svarer vel lidt til jeg bliver skuffet hvis jeg ikke får de 5xporsche jeg ønsker mig i julegave. Godt nok har ingen lovet mig en Porsche men jeg er da sikker på de kommer til denne jul fordi nu har jeg jo bildt alle ind jeg kender det kommer til denne jul og jeg har endda også overbevist mig selv. Jeg har dog intet hørt fra dem der giver mig gaver - men jeg er helt SIKKER!
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Lidt skuffende her...
Nu ikke fordi jeg havde forventet in-game XMB eller home. tror ik på vi ser det før næste år! Mere fordi jeg ikke tror opdateringen indeholder noget jeg vil få gavn af. Men helt sikkert en lækker opdatering, for mange andre! |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Syntes det er dejligt de endeligt har fået addet playlist for ellers var det da pænt irriterende med musik syntes jeg. Dog er jeg skuffet over at den ikke indeholder en update af blu-ray profilen til 1.1 hvilket jeg nok må sige at have forventet
![]() |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Har I fået den ?? Jeg kan ikke finde nogen der er nye end 1.93
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Nej den er ikke kommet endnu, men den kommer senere idag. Så inden der er gået 23 timer skulle du gerne have fået den. Kunne forstille mig det bliver samtidig med at ps store bliver updatet.
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Hvornår plejer det at være ca ??
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
Det er ingen hemmelighed at Home først kommer til foråret. |
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Er der nogle der ved om Sony har en politik for udgivelse af nye firmware?
Fx så har Ati/Amd en politik om at komme med en ny grafikkort driver hver måned. Fx er den aktuelle driver version 7.10 og i løbet af november kommer, ja gæt selv..... 7.11 Home bliver virkelig en stor opdatering for ps3, som måske kan gøre platformen mere attraktiv... Jeg regner dog selv med at købe en ps3 i januar/februar, da det skulle være alletiders bluray afspiller. /Skipper Redigeret af skipper - 08-November-2007 kl. 08:17 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Den er ude nu - har lige updated.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Det jeg savner mest er, at man kan oprette foldere og underfoldere (ad infinitum) under Games/Video/Audio/Photos.
Som det er nu, så har jeg 30+ spil liggende under Games (demoer mv.), som jeg gerne ville have lidt struktur på... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ja det ser jeg også frem til. Samt at på ekstern medier at man kan gå ind i alle dens mapper. Kan man ikke skrive foreslag til Sony om features.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |