recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alcohol 120%
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlcohol 120%

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Misery Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-December-2004
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Alcohol 120%
    Sendt: 07-Februar-2005 kl. 13:53
Hejsa,

JEg har altså et problem med mine datawrite skiver, når jeg brænder dem i almenlig mode og jeg har en img fil fra en dvd film, så hakker den på min kissdvd, hvad gør jeg galt, jeg har adskillige gange fået samme film fra en anden hans virkede fint.
Jeg har en brænder nec. 35000ag med speed softwaren, så den skulle sørge for at skrive hurtig osv..
Hvad gør jeg galt.... ????

VH
Misery

Redigeret af Misery
Til top
Ronnio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Denmark
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2005 kl. 08:18

Prøv først at brænd med en anden skive (af bedre kvalitet) og se om det bliver bedre Smile

Ronnio

Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
Til top
Misery Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2005 kl. 16:49
Jeg ved ikke om det hænger sammen med at jeg kører kiss dvd500 om den er for gammel i laser hovedet til at læse de nye skiver, men de gamle havde den også bøvl med....datawrite skulle ellers være en af de bedste skiver der findes....fordi skiven er det samme som fujifilms..:)
Til top
Lupo8 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2005 kl. 20:06

Min Kiss 1500 kan heller ikke afspille brændte DVD-film - jeg har opgivet det fuldstændigt - desværre ...På min Panasonic virker det der i mod fint....underligt synes jeg.

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2005 kl. 20:20

Min DP-500 som lige er blevet 2 år, har haft problemer med at afspille DVD´er i et stykke tid.

Jeg prøvede med alle mulige skiver af både plus og minus, men med samme nedslående resultat, den ville bare ikke spille de DVD´er.

Så da garanti og reklamtionsret var ude over sidste salgdag, og mit forhold til min KISS maskine efterhånden er på det niveau hvor jeg faktisk ikke ville bryde sammen i krampegråd, hvis den skulle gå helt i stykker.

Og med det i mente vil jeg lige rose KISS for dette ambivalente forhold jeg har til min KISS maskine, da de jo gennem 2 år langsomt men sikkert har fået rykket min grænse for hvad jeg egentligt finder mig i fra den DVD afspiller.

Men for at gøre en lang historie kort.

Jeg udskiftede DVD-drevet til et Sony drev, og vupti alle skiver bliver afspillet uden problemer.

Der er et par minusser  ved dette, for det første er Sony drevet ikke drosslet ned i hastighed og lamer derfor lidt mere, men min maskine står inde i et videoskab og jeg kan ikke høre noget når først skabslågen er lukket.

For det andet så passede den flotte sølv front fra det orginale Toshiba drev ikke på mit Sony, men hvad det kan jeg også leve med.

Redigeret af Jever
Til top
Misery Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2005 kl. 21:51
tak for de positive udmeldinger, jeg dropper også hermed min kiss-dvd , desværre burde de have lavet bedre laser hoveder til prisen.
Til top
Ronnio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2005 kl. 10:31

Oprindeligt skrevet af Misery Misery skrev:

tak for de positive udmeldinger, jeg dropper også hermed min kiss-dvd , desværre burde de have lavet bedre laser hoveder til prisen.

Hej

Det behøver ikke betyde at der er tale om et dårlig dvddrev, men kan skyldes andre ting.

Fx. at producenter af DVD skiver tonser derudaf med nye typer DVD som kan brændes på højere og højere hastigheder. Hvis producenterne af brænderdrevene ikke sørger for at forsyne os brugere med ny firmware (og vi undlader at opdatere drevene med den nye firmware), så ender vi hurtigt der hvor brænderne får problemer med kompatibiliteten til skiverne.

Ronnio

Redigeret af Ronnio
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2005 kl. 11:18

I mit tilfælde ville den hverken tage købe eller hjemmebrændte DVD´er.

DVD´er som den gerne ville afspille for 6 mdr. siden.

Og DVD-drev må jo også have en levetid, som alt efter forbrug bliver enten kort eller lang.

Til top
Ronnio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2005 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

I mit tilfælde ville den hverken tage købe eller hjemmebrændte DVD´er.

DVD´er som den gerne ville afspille for 6 mdr. siden.

Og DVD-drev må jo også have en levetid, som alt efter forbrug bliver enten kort eller lang.

Ok det lyder som om den er ret død LOL

Ronnio

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu