Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
|
Emne: Firmware 2.5 til XE1? Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 20:31 |
Jeg læser rundt omkring, at folk er igang med at downloade denne? Jeg forsøger at koble min afspiller til og downloade, men får konstant
Can not find out server
og jeg har sat DHCP og DNS til on. Andre som har problemer?
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 21:29 |
Hej Bruce - jamen det er en kendt meddelse. Du bliver nødt til at prøve flere gange før det lykkes. Men - og det har du jo gjort følg din bruger manual meget nøje. Jeg tror at jeg prøvede 10-15 gange før det lykkedes at få hul igennem.
Hvis det ikke lykkes. så send mig en PM og jeg skal gå ind og kigge på min opsætning.
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 15:13 |
Tak Hother! 
Ser ud til, at firmwaren IKKE er frigivet officielt endnu!
|
 |
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 15:46 |
Bruce skrev:
Jeg læser rundt omkring, at folk er igang med at downloade denne? Jeg forsøger at koble min afspiller til og downloade, men får konstant
Can not find out server
|
Du har vel ikke begået samme fejl som undertegnede? Jeg glemte at tage DVD'en, der sad i drevet ud, inden jeg forsøgte af opgradere.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 15:56 |
Non-Desperado skrev:
Bruce skrev:
Can not find out server
|
Du har vel ikke begået samme fejl som undertegnede? Jeg glemte at tage DVD'en, der sad i drevet ud, inden jeg forsøgte af opgradere.
|
Jep, den kan jeg godt huske ND
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 15:59 |
Bruce skrev:
Tak Hother! 
Ser ud til, at firmwaren IKKE er frigivet officielt endnu!
|
Det var da pudsigt Bruce. Jeg var nemlig inde den anden dag på Toshiba´s hjemmeside (customer support), og der var en oktober firmware release - i dag er den pist væk. Men på den anden side, jeg plejer også at få en e-mail fra Toshiba om opdateringer
|
|
 |
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 18:02 |
Jeg fik nuppet en zip fil med et mds image af firmware opgraderingen igår. Jeg har lige dannet et iso image af den, brændt til en CD og er nu igang med at opdatere til 2.5.
Forhåbentlig går det godt og så kan jeg melde tilbage om effekten 
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 19:00 |
Er det noget, som almindelige dødelige også kan downloade fra nettet? Eller har du skaffet det ad anden vej?
Jeg er nemlig også godt træt af ikke at kunne få net-opkoblingen af XE1 til at fungere. En zip-fil ville være en langt nemmere løsning.
Redigeret af musicus - 25-Oktober-2007 kl. 19:00
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
|
Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 19:04 |
Efter endt opgradering, hvor afspilleren efter endt opgradering skubbede CD'en ud og slukkede. Tændte jeg igen, satte Transformers på og på displayet .... MSG
Hmmmm! Slukkede og tændte igen .... MSG. Open .... MSG. Klik klik klik klik klik klik .... MSG. Disken sad fast. På det tidspunkt forestillede jeg mig 4 ugers reparation i Tyskland og at jeg missede 2001 på HD!!! Så så jeg det lille hul ved siden af DVD lågen. Frem med ståltråd, tænde og prikke. Vupti ud kom CD'en.
Slukkede og tændte, ind med CD'en og frem på skærmen dukkede, Want To Upgrade? Ja for helvede da!!! Already upgraded! Aha! Det var altså IKKE gået galt. Jeg skulle nok blot have slukket efter endt opgradering og tændt 10 sekunder efter. Men nu kom jeg ind i setup billedet!!! Og wadayaknow ... 1080p/24 ... CHECK!!!
I med Transformers ... play ... Dreamworks intro ... holy shit!!! Forbedring? JA! Stor forbedring JAAAAAA! Jeg skal ikke kunne sige, hvad andre kan se, men 1080p/24 vist med 96hz i sekundet er en KÆMPE forskel ifht. tidligere!!! Jeg var vant til hak i panoreringer, hvilket PS3'eren virkelig havde overtaget i. Ikke mere!!! Det er dæleme en opgradering, som det var værd at vente på :)
Mere held og lykke til jeres opdateringer 
Jeg vil gerne linke til zip fil og forklare proceduren, men jeg skal først have go til, om jeg må for Recordere redaktionen. Zip filen er angiveligt hentet fra officielt hold igår og lagt ud på Rapidshare til download, hvor den stadig ligger, men man fjernede den fra Toshibas eget site indtil videre. Der er dog allerede mange, som har downloadet og stadig downloader denne og jeg formoder det er den endelige opgradering.
Men igen, jeg må lige have klartegn fra officielt hold!
Redigeret af Bruce - 25-Oktober-2007 kl. 19:06
|
 |
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 13:45 |
EDIT:
Efter overvejelse om problemer med ophavsret angående fil indeholdende firmware opgradering, slettes denne posting.
Redigeret af Bruce - 27-Oktober-2007 kl. 13:14
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 23:56 |
Bruce skrev:
Jeg vil gerne linke til zip fil og forklare proceduren, men jeg skal først have go til, om jeg må for Recordere redaktionen. Zip filen er angiveligt hentet fra officielt hold igår og lagt ud på Rapidshare til download, hvor den stadig ligger [...] |
Ahem, det er jo det rene pirateri.  (sorry, kunne ikke lade være efter DRM og fildelingsdiskussionen for et par uger siden). Sharing is caring, ikke kun på Rapidshare.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
|
Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 03:30 |
Ja det kan man jo se forskelligt på 
Som jeg ser det, så havde Toshiba selv lagt filen ud på deres site og flere havde nået at få opgraderet deres afspiller via nettet, inden man fjernede den igen. Toshiba har såvidt jeg kan se, ikke på nogen måde erklæret, at man ikke må bruge filen til at opgradere sin afspiller.
Hvis jeg bryder ophavsretten eller på anden vis gør mig skyldig i noget kriminelt, så skal jeg nok få 2.2 tilbage på maskinen 
|
 |