Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
mg459
Ny bruger
Oprettet: 13-December-2006
Status: Offline
Point: 7
|
Emne: Vincent HiFi Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 23:06 |
Hej
Jeg har hørt meget godt om Vincent.
Er der nogen, der har erfaring med det ?
|
 |
Kruse, TC
Ny bruger
Oprettet: 27-September-2007
Sted: Denmark
Point: 18
|
Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 11:28 |
Min erfaring med Vincent er ganske vidst lidt sparsom men de apparater jeg har leget med har vist sig at være alt lige fra under middel til ret fornuftig ifht. prisen og kvaliteten generelt, specielt hvis man ser på det rent konstruktionsmæssige. Opbygningen er oftest meget overskuelig og virker meget gedigin. Så jo, Vincent virker umiddelbart interessant - men i sidste ende er det jo heldigvis dine egne ører der kan afgøre om lyden falder i din smag Tag og find en forhandler der har det stående i nærheden af hvor du bor og sammenlign så med nogle andre mærker i samme prisklasse- først der ved man om noget i praksis virker ordentlig. Prøv evt. at låne noget af det med hjem til test nogle dage. Placering og valg af højtaler og ikke mindst rummet hvori man spiller har ganske enkelt kæmpe indflydelse på det færdige resultat.
|
Venlig hilsen
Søren Kruse
Tape Connection, Århus
http://www.tapeconnection.dk
|
 |
hifi-mig
Ny bruger
Oprettet: 15-Oktober-2007
Point: 5
|
Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 20:04 |
mg459 skrev:
Hej
Jeg har hørt meget godt om Vincent.
Er der nogen, der har erfaring med det ?
|
|
 |
hifi-mig
Ny bruger
|
Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 20:05 |
Kruse, TC skrev:
Min erfaring med Vincent er ganske vidst lidt sparsom men de apparater jeg har leget med har vist sig at være alt lige fra under middel til ret fornuftig ifht. prisen og kvaliteten generelt, specielt hvis man ser på det rent konstruktionsmæssige. Opbygningen er oftest meget overskuelig og virker meget gedigin. Så jo, Vincent virker umiddelbart interessant - men i sidste ende er det jo heldigvis dine egne ører der kan afgøre om lyden falder i din smag Tag og find en forhandler der har det stående i nærheden af hvor du bor og sammenlign så med nogle andre mærker i samme prisklasse- først der ved man om noget i praksis virker ordentlig. Prøv evt. at låne noget af det med hjem til test nogle dage. Placering og valg af højtaler og ikke mindst rummet hvori man spiller har ganske enkelt kæmpe indflydelse på det færdige resultat. |
|
 |
hifi-mig
Ny bruger
|
Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 20:08 |
Jeg har selv noget Vincent grej, og man får rigligt meget lækker lyd til pengene, så du kan roligt gå videre i din Vincent undersøgelse.Jeg tror ikke du bliver skuffet.
|
 |
mg459
Ny bruger
|
Sendt: 20-Oktober-2007 kl. 00:24 |
Nogen der kan anbefale et sted i Storkøbenhavn, hvor man kan høre noget Vincent grej ?
|
 |
patfigs
Bruger
Oprettet: 04-April-2007
Point: 124
|
Sendt: 26-November-2007 kl. 20:18 |
http://www.danstv.dk/shop/
Har Vincent i udstillingen 
Men vil lige sige, jeg oplevede vincent for første gang på hifi messen , og efter min opfattelse KLART det bedste til prisen og så elsker jeg bare det design, opsøgte forhandleren bagefter for at høre mere(se overstående link) klart et besøg værd
Mvh Patfigs
Mvh Patfigs
|
 |
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 30-November-2007 kl. 07:06 |
Han er også importør af vincent!! Jeg har vincent kabler,de er suveræne
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
 |
CSN Teknik
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
|
Sendt: 30-November-2007 kl. 22:24 |
Ja smut du ud hos Dan, han var temmeligt godt inde i tingene.  Han gav en rigtig god demo på HI-FI messen i københavn, og højtalerne spillede rigtig godt
|
Mvh.Christian
CSN Teknik
Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
|
 |
mg459
Ny bruger
|
Sendt: 04-December-2007 kl. 23:23 |
Jeg vil smutte en tur ud til Dans TV på Amager og høre lidt Vincent Grej, og iøvrigt kører der en konkurrence hvor man kan vinde Vincent HiFi produkter på en "kollega" HiFi Portal..........så man kan jo ligeså godt prøve at vinde lidt Vincent produkter, nu når man er i gang med at tjekke mærket ud........
|
 |
hifi-mig
Ny bruger
|
Sendt: 20-December-2007 kl. 21:50 |
Hejsa kære venner........
Endelig har jeg fået sparet noget mønt op til mit længe ønsket vincent Hifi grej........
Jeg var en tur forbi Dans tv, som har dise godbider stående.
Han viste mig noget af sit udvalg i sin "lille sjove hyggelige" butik og fortalte mig samtidigt, at han faktisk havde det meste andet Vincent på lager, som jeg ikke lige kunne få øje på.
Betjeningen som Dan himself gav var fin, bortset fra at han ikke kunne give rabat på de i forvejen konkurrence dygtige priser, Vincent havde prissat sine vare til.
Findes der her nogen i forumet her, som kender til andre forhandler, med hang til lidt rabat til mig.
|
 |