|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
covesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 22:10 |
Hej Vi har lige købt ny mistral reol til stuen og nu passer den gamle reciever ikke i modulerne, da den er 42.8 cm. bred og reol modulerne kun 42. Jeg har kigget på mange nye, men de er alle min. 43... er det standard? Den skal være i reolen ellers skal jeg til at flytte 15 kabler, som er trukket over loftet. har i nogle bud. pris max. 5000, dts, dolby digital 5.1 og gerne med radio. Venlig hilsen Christian |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
De her er 42 cm. brede, ved ikke om de kan gøre det?
Der er en masse andre på pios hjemmeside, tjek dem ud! |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |