|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() Sendt: 24-Januar-2005 kl. 12:46 |
Jeg har konverteret en del DivX'er til SVCD for så at brænde dem ud på 2-3 CD-r'er. Men i Nero kan man også vælge "mini DVD". Hvad er dette egentligt for noget? En alm. CD-r med DVD-struktur??? Så kan der jo kun være et par min. video på??? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
mini dvd er et format på 3" hvor der kan være ca 1,47GB på.
Kunne forstille mig at det bliver brugt mest i digitale video kammeraer. |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Næppe... i Nero går status-baren fra 0 - 700 MB lige som på en alm. CD-r. Jeg tror ikke Nero's mini DVD er det samme som den slags mini DVD du refererer til... |
|
![]() |
|
Madsw ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
MiniDVD er en "DVD" på CD, Dvs. Mastering er det samme som en dvd men bare brændt på en CD. Her er en guide til at lave dine egne miniDVD: http://www.doom9.org/index.html?/mpg/minidvd_guide.htm
Mvh Mads
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |