|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() Sendt: 26-September-2007 kl. 17:26 |
Jeg har efterhånden fundet ud af jeg skal ha denne skærm Sony KDL-46X3500 når den kommer frem og er dalet lidt i pris, jeg skal så bare ha en Blu-ray afspiller også og ville høre jer hvilken Sony model I vil anbefale. Og om en PS3 ville være en go løsning/alternativ, må indrømme jeg ikke spiller rigtigt (er PC mand). Har også en Sony HD HX RDR 1010 Hd optager, kan jeg sætte den til et sted i setuppet hvis jeg nu vil ha TDC kabel til at fungere med den DVB-C tuner der er i tvet ?? Hører meget gerne om priser, for/imod samt links til forslag tusind tak for hjælpen
Jannik |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej jannikmariager Den seneste Sony Blu-Ray hedder BDP-S30, og den er bestemt at foretrække frem for sin forgænger, selv om den nu heller ikke er så tosset. Selv har og vil jeg foretrække en Blu-Ray stand alone afspiller fremfor en PS3. Men det er jo smag og behag. Du får lige et link til Sony Blu-ray afspilleren.: |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Mange snakker om TRue HD lyd og DTS HD osv. jeg har en Denon 3806 reciever - kan jeg bruge det nye lydformat med denne afspiller ?? Og hvad med en PS3 er den en bedre/dårligere løsning ?
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
Hej Hother Når man læser på Sonys Hjemmeside www.Sony.com der har de BDP-S300 og BDP-S500 og BDP-S1 . Hvis du samenligner de 3 kan jeg ikke se hvad den gamle ikke kan ???. Hilsen Agger
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej agger, jamen du har da ret i, at kigger du på de specifikke tekniske oplysninger er der ingen forskel mellem de to modeller. Det som jeg har hæftet mig ved, er et par UK/US tests hvor det fremgår, at den nyeste model rent komponent mæssigt er mere moderne, bl.a. skal strømforbruget være lidt lavere på den nye model
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Ja prisen , men det er da de Amerikanske udgaver , de skal da hedde E til sidst for Europa , og så koster S300 ca 6000kr... Eller er det forkert opfattet??? MVH Redigeret af hopgreve - 26-September-2007 kl. 19:27 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
BDP S500 ser meget interessant ud da den spytter 7.1 ud og dekoder True HD osv - nogen som kender prisen? Den lanceres om ca 1 mdr ?
Jannik |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det er danske forhandlere jeg har linket til. De sælger danske/eu maskiner. De ville få så mange klaps af Sony hvis de solgte region A. S300 koster 5.000 i Fona/Expert så en online pris hos de billigste lige under 4.000 er lige efter prisbogen. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Tak Stampe MVH |
|
|
|
![]() |
|
mhelt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Jeg mener der, ihvertfald i USA, har været en del debat om at bdp-s300 ikke understøtter BD-R(E). Det er muligt der kommer en firmware opdatering der løser det, men det er ikke officielt bekræftet. Så hvis det er væsentligt skal du måske se på bdp-s1. Jeg har ikke set noget om hvorvidt bdp-s500 understøtter BD-R(E) - er modellen i det hele taget frigivet endnu? EDIT: Hmm kan godt se at sony heller ikke lister BD-R kompatibilitet i de officielle specs for bdp-s1, strange når nu det virker i den amerikanske udgave EDIT II: Hmm og det er så kun på den danske hjemmeside at bdp-s1 ikke kan læse BD-R Redigeret af mhelt - 27-September-2007 kl. 08:38 |
|
Pio 5090H
Mac mini/eyetv/pyetv/eyetv for iphone Panasonic DMR-EX87 Sony PS3 Pioneer DVR 540HX-N Yamaha YSP-800 + YST-FSW100 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej , ja det er korrekt at den ikke understøtter BD-R , her de tekniske specs http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=BDP-S300& amp;site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&imageType =Main&category=Blu-ray+Disc+player#tab MVH |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |