|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L. Tuxen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 18-September-2007 kl. 23:29 |
Jeg har uden held forsøgt at finde et freeware til redigering af billedbaggrund. Jeg vil gerne hurtigt og enkelt kunne erstatte baggrunden bag f.eks. en person med en sort baggrund. Imidlertid har resultatet af min søgning ført til den konklusion, at "alle veje tilsyneladende fører til Photoshop". Et bud på et freeware-alternativ, der kan løse denne opgave? (GIMP har jeg udelukket, da det efter min vurdering vil tage en for lang tid at sætte sig ind i - før jeg kan komme igang med at bruge det). mvh L. Tuxen |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Ulla ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Prøv programmet PhotoFiltre. Det har fået gode anmeldelser og er gratis.
|
|
Venlig hilsen Ulla
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12369 |
![]() |
Har man en bærbar i huset er der per mine erfaringer rimeligt gode chancer for at man fik Photoshop Elements med i købet. Det er sådan set bare en neddroslet udgave af Photoshop, og det kan alle de ting jeg plejede at bruge Photoshop til.
Redigeret af Naiera - 19-September-2007 kl. 01:26 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
For nylig havde PCWorld denne artikkel: http://www.pcworld.dk/art/8868?a=search&i=0 Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
L. Tuxen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
1000 tak til såvel Henrik_s, Ulla, Naiera som Badsted for jeres leads. Jeg har lige være inde og læse PC World' artikel og det ser bestemt ud som om mindst een af disse alternativer kan bringe mig i mål. Fedt at en enkelt mail sendt til Recordere.dk således ser ud til at løse mit problem indenfor 24 timer. Recordere.dk rules! ;-) Med venlig hilsen L. Tuxen
- helt suverænt at jeg således kkunne |
|
![]() |
|
![]() |
Paint.net løste opgaven. Thanks!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |