recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dali ikon 6 eller 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdali ikon 6 eller 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmglobal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Borup
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: dali ikon 6 eller 7
    Sendt: 07-September-2007 kl. 18:57

ja har kig på ny højttaler, men kan ikke finde ud af om det er de 3000 mere værd at købe 7'eren! kan endda få 6 brugt til en små 5000-6000 så næsten halv pris!

men har et værelse på en 15-20kvm og de skal nok også bruges i et større rum en gang!

har dali ikon subben, denon 3806 surround reciever. højttalerne bruges nok mest til film, men spiller også rigtig meget musik så skal virke allround!

nogen der har noget for og imod at købe små/mindre imod de helt store ikon 7 højttalere!

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 19:01

Har selv 6 højtalerne og jeg syntes de gør det rigtig godt.. og det er uden sub.. når du så har ikon subben kan jeg ikke se hvorfor du skulle give mere for 7 serien da jeg alligevel tror subben vil erstatte hvad 7'erne kan bidrage med..

Har samme størrelse rum som dig og højtalerne er simpelhen faktastiske med deres dejlige diskant :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu