|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 29-August-2007 kl. 15:11 |
Hej I mens min sag med TC kører hos forbrugerklagenævnet, har jeg besluttet at bruge min enorme fritid (Sgu utrolig hvad man får af tid når man ikke har et tv inden døre) på at kigge på ny receiver. Mit blik er faldet på Onkyo TX-SR605 som jo bliver ganske godt bedømt rundt omkring. Men inden jeg løber ud og køber den vil jeg da lige se om i kan hjælpe mig med et par spørgsmål: Først vil jeg lige ridse op hvilket udstyr jeg har (som nævnt har jeg intet tv pt så ved ikke hvad det ender ud med af type):
Min nuværende receiver er Denons AVR-1507. Desuden har jeg følgende højtalere:
her kommer så spørgsmålene
Venter spændt på jeres indlæg Redigeret af ha9953 - 29-August-2007 kl. 15:14 |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
Slet ingen der har nogle guldkorn?
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
1) Det kan jeg ikke se nogen problemer i, udover at du skal ud og finde nogle flere matchende højttalere hvis du til skifte til 7.1 2) HDMI swicth på indgangen burde virke. Alternativt må du ud og skaffe en HDMI splitter, og så dele signalet efter omskifteren. Det eneste der måske kan drille, er hvis du får behov for separat lyddelay til de forskellige HDMI enheder. Lipsync kontrol. 3) Pas 4) Jeg tror Onkyo er et fint valg. Det er ihvertfald det populære valg for tiden /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Hej
Du kan roligt snuppe en 605, den vil passe fint til dit setup. ![]() |
|
![]() |
|
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Har lige set/hørt 605'rn på IFA, og du kan rolig købe den..
/M
|
|
![]() |
|
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
Jeg har hørt noget om at 605'erne "popper". Har I nogle erfaringer / kmmentarer omkring dette problem?
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
605, 805 og 875 er der ingen problemer hvad jeg har oplevet sammen med PS3, kun en klikken fra forstærkeren når den skifter lydformat, men intet generende
![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Bare lige for en god ordnes skyld!.. Så skal klikken opstår når men skifter mellem nogle specielle lydformater!...Jeg er ikke ekspert på området, men nu har jeg afprøvet det med 2 875'eren...Og de gør det begge under samme lydformater!...Eks når men skifter til "pure Audio" så klikker den!..Så intet galt der!...Ha jeg tror jeg har svaret dig inde på H4a, så gider ikke bruge tid på det igen |
|
![]() |
|
![]() |
Tillykke Henrik, og tak for de rosende ord
![]() Håber du bliver glad for den billed forbedring du får, lad mig høre hvordan det projekt spænder an. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres indlæg Jeg har besluttet mig for at købe den Det bliver dog først når jeg får et tv hjem. Har jo en lille sag kørende hos forbrugerkafenævnet |
|
![]() |
|
Bladex21 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Tror den passer fint..har selv 674 og den er klasse jeg er glad for den.. Onkyo holder hele vejen. Tror de har den hos hififorum.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |