|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haasted ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 24-August-2007 kl. 22:24 |
Mit højt værdsatte Panasonic PX70 gik her til aften død.
En sikring i min lejlighed sprang mens fjernsynet var i brug. Da sikringen var skiftet ville fjernsynet ikke længere starte. Istedet blinker en rød LED 10 gange, holder en kort pause, hvorefter den blinker 10 gange igen. Jeg har forsøgt at afkoble alle tilsluttede enheder, men det har desværre ikke ændret noget. Er der nogen på dette forum der har oplevet noget lignende, eller kan komme med et bud på hvad der er galt? Ud fra mine google-søgninger på problemet ser det ud til at de 10 blink er et diagnosticerings-signal, men jeg har ikke kunnet finde en liste over betydningen af det. Nogle der kan hjælpe med det? |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1429 |
![]() |
Det er sikkert et eller andet i PSU'en der er gået.
Hvad der præsis er galt er vel også lige meget, det skal bare til reparation ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Jeg tror også at strømforsyningen er et meget godt bud (har måske fået overspænding og kan nu ikke længere holde den korrekte spænding). Kunne ikke lige finde tabellen for PX70, men for LHD7, betyder 10 blink "PF SOS" (Power Failure - Save Our Souls /Lars |
|
![]() |
|
haasted ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for svarene.
Jeg må nok indse at det skal til reparation, og begynde på den (formentligt lange) proces i næste uge. *suk* .... Kors, hvor har jeg dog ondt af mig selv. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |