|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 11-Januar-2005 kl. 20:16 |
|
Hej er der en eller flere venlige sjæle der vil hjælpe mig med at finde en dvd afspiller der kan afspille Verbatim DVD+R DOUBLE LAYER skiver, jeg har nemlig 2 philips dvd afspillere der ikke kan (Philips 952 & 80) Skriv venligst ikke bare et svar med se selv efter på www.videohelp.com eller andre sider på nettet. Dvd afspilleren må gerne være billig da jeg udelukkende skal bruge den til afspilling af Double layer skiver. |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
.
Redigeret af HenrikH |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
|
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Jeg vil gerne have jeres personlige erfaringer istedet for nogle der måske har udfyldt skemaet på videohelp useriøst.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |