|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DinoMite ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 22-August-2007 kl. 17:01 |
Ja jeg står og skal have et nyt tv, men er godt nok kommet meget i tvivl, budgettet er højst 10.000 kr. Har kigget på Panasonics PX7 model som kan fås til 8000 kr hos happii.com osv. og dette er så et plasma tv kan jeg forstå Ved siden af det har jeg kigget på Sony's: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40U20 00&site=odw_da_DK&pageType=Overview&imageType=Ma in&category=TVP+LCD+TV Den skal primært bruges til at se kabeltv (har ikke parabol eller noget så), og så self. nogle alm. dvd film engang imellem. Til sidst kunne jeg godt tænke mig at kunne koble min bærbare computer til tv'et, og så køre et trådløst tastatur så jeg kan sidde i sengen og sidde på msn osv. på et 40" skærm. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvilken en af disse der er bedst, eller om i har andet i bedre kunne anbefale i denne prisklasse ? DinoMite |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej DinoMite - og velkommen til, Jeg tror at det bliver svært at få svar på dit spørgsmål, for der er vist ingen her, der har så meget kendskab til det Panasonic TV som du nævner. Havde du der i mod skrevet at du ville gå efter et Pana 42PV/PX, så havde jeg ikke et øjeblik været i tvivl, for dette tv er helt enkelt bare et super - duper tv. Og ja det er plasma Redigeret af Hother - 22-August-2007 kl. 17:08 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
DinoMite ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
jamen den model jeg skriver har stort set det samme som px70, mht. billedrøret osv. udfra hvad jeg kan læse på deres hjemmeside, den har blot nogle dårligere højttalere og så mangler den en pc indgang som px70'ern har
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Den mangler også "Digital optimizer" (digital billedbehandling), 1 HDMI indgang, og har et "grimmere" design (smagssag selvfølgelig).
TH-42PX70 kan fås til 10.000 hos Cinemagic, og PV70 (analog tuner) til 9.000 - det er imo et bedre køb. Sony's U-modeller er vist ret skrabede low-end apperater. /Letten Redigeret af Letten - 22-August-2007 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej DinoMite , jeg vil også anbefale bla PANASONIC PX/PV modellerne , og hvis du vil have SONY ja så var der et fælleskøb igang her på recordere men det lader til at SONY ikke kan levere i øjeblikket... men der er flere der har D3000 og det er et meget bedre tv end u modellen bla godpris-getmore , se bla her MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Bare lige for at præcisere: Hother og hopgreve mener nok PX70 og PV70. Den DinoMite omtalter er jo også en PX'er, blot 7 istedet for 70. /Letten Redigeret af Letten - 22-August-2007 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Ups , ja PX70/PV70 MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |